کد خبر : 6354

شور و نشاط امروز برانکو در تمرین به یاد جوانی + عکس

شور و نشاط امروز برانکو در تمرین به یاد جوانی + عکس

برانکو امروز شور و نشاط زیادی در تمرین داشت و به یاد دهه 80 و 90 میلادی در زمین پا به توپ شد.

تمرینات پرسپولیس همچنان دنبال می شوند اما این جلسات تمرینی تفاوت های زیادی با قبلی ها دارند. اینجا برانکو و دیگر اعضای کادرفنی تمام تلاششان را می کنند تا تمرین با شادابی حداکثری برگزار شود تا فشار بازی به صورت تدریجی از روی بازیکنان کم شود.

به همین منظور بازیکنان می توانند در دیگر پست ها هم بازی کنند و علاوه بر این، اتفاقات جالب دیگری هم در این گونه تمرینات روی می دهد. چند روز پیش کریم باقری پا به پای بازیکنان تمرین می کرد و امروز هم برانکو با چند شوت، آمادگی اش را به رخ کشید.

برانکو ایوانکوویچ

او که تمام دوران فوتبالش را به مدت 11 سال در تیم وارتکس کرواسی به عنوان هافبک هجومی و شماره 10 بازی کرد، در تمرین امروز به یاد دوران جوانی چند شوت را به سمت دروازه زد و در همین حین، شاگردان پروفسور به تمجید از سرمربی تیمشان پرداختند.

برانکو ایوانکوویچ

برانکو سعی می کرد با نقاط مختلف پا به توپ ضربه بزند و به نوعی مهارت خود را بیش از پیش در مقابل شاگردانش نشان دهد. البته او در خلال تمرینات پر فشار نیز گاهی خودش پا به توپ می شود و شاگردانش را راهنمایی می کند.

برانکو ایوانکوویچ

پرسپولیسی ها در حالی این تمرینات را پشت سر می گذارند که پس از تعطیلات 12 روزه، بار دیگر تمرینات پرفشار مارکو و برانکو به سراغشان خواهد آمد و دیگر فرصت تمرین های این چنینی را پیدا نخواهند کرد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها