کد خبر : 18736

آخرین تحرکات نقل و انتقالاتی استقلال و پرسپولیس

آخرین تحرکات نقل و انتقالاتی استقلال و پرسپولیس

با پایان یافتن دور هجدهم لیگ برتر فعالیت تیم‌ها برای نقل و انتقالات آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران هم به پایان رسید و طبق رسم هر ساله در پایان مسابقات و پیش از شروع رسمی نقل و انتقالات تابستانی فعالیت تیم‌ها برای اعمال تغییرات مورد نظرشان شروع شده است. در این میان برخی از تیم‌ها کادرفنی فصل آینده خودشان را می‌شناسند و در حال فراهم کردن نفرات مورد نظر او هستند و برخی تیم‌ها به دنبال جابجایی در نیمکت مربیگری و استخدام سرمربی جدید هستند.

پرسپولیس

قهرمان 3 دوره اخیر لیگ برتر طبق گفته مسئولانش قرار نیست نقل و انتقالات پر سرو صدایی داشته باشد. بعد از اعلام ایرج عرب مبنی بر ماندگار شدن برانکو روی نیمکت پرسپولیس، سرمربی کروات اعلام کرد تیم کاملی در اختیار دارد و اگر بازیکنی جدا نشود نیاز به خریدهای آنچنانی ندارند. با این حال صحبت‌هایی جدایی چند بازیکن از جمله بیرانوند شنیده می‌شود که مشخص نیست تا چه حد صحت دارد. با این حال تکلیف پرسپولیس بعد از مسابقات جام حذفی مشخص خواهد شد تا آن زمان نمی‌شود منتظر اتفاق خاصی ماند.

4 خرداد: شنیده می‌شود کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی سپاهان و آقای گل لیگ برتر مورد توجه پرسپولیس قرار دارد. این بازیکن از استقلال هم پیشنهاد دارد.

1 خرداد: ظاهراً مرتضی پورعلی‌گنجی در فهرست تیمش برای فصل بعد نیست و این موضوع شایعات پیوستن او به پرسپولیس را بار دیگر راه انداخته است.

31 اردیبهشت: بشار رسن در جلسه با مدیران باشگاه به توافق نرسید و با دلخوری به کشورش سفر کرد. گفته می‌شود احتمال ماندن او در پرسپولیس کم است

29 اردیبهشت: طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، مذاکره و توافق برانکو ایوانکوویچ با الاهلی مصر از سوی او تکذیب شده و این سرمربی کروات فصل بعد هم در جمع سرخپوشان می‌ماند.

استقلال تهران

اوضاع تیم سوم جدول اصلاً خوب نیست و آبی‌های پایتخت درگیر حواشی زیادی هستند. از نا مشخص بودن تکلیف نیمکت این تیم تا شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در باشگاه گرفته تا احتمال جدایی خیلی از بازیکنان از جمله مهدی رحمتی در این مقطع اوضاع مبهمی در این تیم ایجاد کرده است. استقلال به احتمال زیاد در فصل نوزدهم با تغییرات زیادی وارد مسابقات می‌شود ولی گمانه‌زنی‌ها تا زمان مشخص نشدن تکلیف مدیریت و سرمربیگری باشگاه خیلی قابل استناد نیستند. از قلعه‌نویی به عنوان گزینه جدی هدایت استقلال یاد می‌شود.

4 خرداد: استقلال به دنبال جذب آرش رضاوند، علی دشتی، رضا اسدی، سیاوش یزدانی، کی‌روش استنلی، محمدرضا حسینی و پیمان رنجبری است.

4 خرداد: رسانه قطری استاد الدوحه خبر از مذاکره الاهلی با روزبه چشمی خبر دارد.

3 خرداد: سایت توتومرکاتو مدعی شد؛ باشگاه استقلال برای هدایت این تیم با  آندره‌‌آ استراماچونی سرمربی ۴۳ ساله ایتالیایی و سابق تیم‌های رم، اینتر، اودینزه و اسپارتاپراگ وارد مذاکره شده است

1 خرداد: شنیده می‌شود استقلال علاوه بر گادوین منشا قصد دارد با گونکالوس و طارق همام هم قطع همکاری کند و پاتوسی تنها بازیکن خارجی این تیم در فصل جدید باشد.

30 اردیبهشت: گفته می‌شود باشگاه استقلال قصد ادامه همکاری با گادوین منشا را ندارد و از او خواسته تیم جدیدش را معرفی کند.

29 اردیبهشت: با وجود شایعاتی که پیرامون پیوستن مامه تیام به استقلال مطرح شده است ولی باشگاه استقلال این مورد را تکذیب کرد. شنیده می‌شود خود تیام هم راضی به بازگشت به ایران نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها