کد خبر : 82260

تعمیر قسطی خودرو در اتوشناس چه شرایطی دارد؟

تعمیر قسطی خودرو با بهترین شرایط را در اتوشناس تجربه کنید و سلامت خودرو لوکس و جذاب خود را به صورت مقرون به صرفه تضمین نمایید.

تعمیر قسطی خودرو در اتوشناس چه شرایطی دارد؟

یکی از موقعیت‌هایی که دلالان سودجو از دست نمی‌دهند، خریدن خودروهای تصادفی قبل از رفتن به تعمیرگاه است، البته آنها تلاش می‌کنند افرادیکه خودروهای‌شان نیاز به تعمیرات اساسی دارد را از رفتن به تعمیرگاه منصرف کنند و خودروهایی که برای مالکان‌شان حکم تهدید دارد را برای خود تبدیل به فرصت کنند. در اکثر مواقع هم موفق می‌شوند چراکه مالک خودروی آسیب دیده نگرانی‌های زیادی درباره تعمیر خودرو دارد، هرچند که بسیاری از آنها مدتی بعد بخاطر تصمیم اشتباهی که گرفته‌اند خود را سرزنش می‌کنند. اما استفاده از طرح پرداخت اعتباری اتوشناس یا تعمیر قسطی خودرو، زمانی برای تنفس به وجود می‌آورد که می‌تواند نتیجه این روند را تغییر دهد.

طرح پرداخت اعتباری اتوشناس چیست؟

تعمیر قسطی خودرو در اتوشناس برای استفاده از خدمات تعمیرگاهی ارائه شده است. بر اساس این طرح، شما می‌توانید خودروی خود را به یکی از تعمیرگاه‌های اتوشناس بیاورید، تعمیر کنید، تحویل بگیرید و هزینه آن را تا یک ماه بعد پرداخت کنید. نکته مهم این است که چیزی تحت عنوان کارمزد یا سود روی فاکتور اضافه نخواهد شد.

تعمیر قسطی خودرو در اتوشناس برای افرادی که خودروی آنها تصادف کرده و منتظر کارشناسی خودرو توسط بیمه و دریافت غرامت هستند، مسیر خوبی است؛ چراکه مجبور به پرداخت هزینه تعمیرگاه در همان زمان نیستند. می‌توانند خودرو را تحویل بگیرند و پس از دریافت غرامت از بیمه، هزینه تعمیرات را پرداخت کنند. ضمن اینکه تعمیر قسطی خودرو در اتوشناس می‌تواند نگرانی پرداخت یکباره و فوری هزینه تعمیرات را برای افرادی که خودروی آنها به هر دلیل نیاز به تعمیرات دارد هم کاهش دهد.

  

تعمیر قسطی خودرو برای کدام خدمات است؟

در مرکز جامع خدمات خودرویی اتوشناس، کلیه خدمات خودرویی با به‎روزترین تجهیزات و شرایط ویژه به مشتریان ارائه می‌شود. شرایط جدیدی هم که برای تعمیر قسطی خودرو در نظر گرفته شده است مختص به خدمات تعمیرگاهی مانند تعمیر جلوبندی و زیربندی اتومبیل، تعمیرات موتور و گیربکس، خدمات برق خودرو، صافکاری و نقاشی اتومبیل، سرویس‌های دوره‌ای، کارشناسی و… بوده که طبق آن مشتری می‌تواند مبلغ فاکتور که بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می‌شود و سقف و کفی برای آن تعیین نشده است را، تا 30 روز بعد پرداخت کند.

خودروی جایگزین برای مشتریان تعمیرگاه

خودروهایی که نیاز به تعمیرات سنگین دارند معمولا چند روزی باید در تعمیرگاه بمانند، این زمان بسته به شدت آسیب و قطعات مورد نیاز متغیر است و نبود چند روزه وسیله نقلیه، باعث اختلال در کار مالکان خودرو می‌شود. به همین دلیل اتوشناس یک خودرو جایگزین با شرایط ویژه به مشتریان تعمیرگاه ارائه می‌کند تا دغدغه رفت و آمد نداشته باشند.

تضمین خدمات و قطعات در اتوشناس

اولین نگرانی قبل از تعمیر خودرو، استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت و انجام با دقت تعمیرات است. معمولا مالکان خودرو بعد از تصادف سنگین یا قبل از راهی کردن خودرو به تعمیرگاه این سوال را از خودشان می‌پرسند که آیا خودرو به درستی تعمیر می‌شود، چه قطعاتی و با چه کیفیتی استفاده می‌شود، هزینه تعمیرات منصفانه است؟ در مرکز جامع خدمات خودرویی اتوشناس، شفافیت در عملکرد یعنی اطلاع دادن وضعیت خودرو، تعمیراتی که باید روی آن انجام شود، قطعاتی که نیاز دارد و در نهایت تصمیم‌گیری مشتری برای انجام آنها و انتخاب قطعات؛ باعث می‌شود، افرادی که از خدمات تعمیرگاهی استفاده می‌کنند هیچ‌گونه ابهامی درباره روند تعمیر خودروی‌شان نداشته باشند.

نکته دیگر تضمین خدماتی است که روی خودروی مشتریان انجام می‌شود، خدمات تعمیرات در اتوشناس 6 ماه یا 5 هزار کیلومتر ضمانت دارد که دو برابر میزان استاندارد مصوب است. مرکز جامع خدمات خودرویی اتوشناس مجهز به دستگاه‌های مدرن شاسی‌کشی، اتاق رنگ ایتالیایی با بهترین تکنولوژی و دانش فنی روز بوده و با بهترین تجهیزات و حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های تست خودرو، شرایطی مشابه با معاینه فنی برای شما مشتریان محترم فراهم کرده است.   

تعمیر قسطی خودرو در اتوشناس چه شرایطی دارد؟

احتمالا حدس زده‌اید که تعمیر قسطی خودرو نیاز به ارائه چک از سوی مشتری دارد. مشتریان می‌توانند تمام مبلغ یا بخشی از آن را با چک 30 روزه پرداخت کنند. به بیان بهتر مشتری باید کل هزینه تعمیرات را تا 30 روز بعد از صدور فاکتور و تحویل گرفتن خودرو پرداخت کند و برای این کار ملزم به ارائه چک خواهد بود.

خدمات تعمیرگاهی اتوشناس برای تمامی خودروها

خدمات خودرویی اتوشناس به تمامی خودروهای موجود در بازار عرضه می‌شود، این خدمات شامل اعزام امداد خودرو، خودروبر، تعمیر خودرو در محل، کارشناسی رنگ و بدنه، کارشناسی فنی و اصالت خودرو، شاسی و موتور، عقد قرارداد بین طرفین، پولیش و احیا رنگ، فیس لیفت، سرامیک بدنه، کاور بدنه، صفر شویی و کارواش تاچلس، خرید و فروش و... است.  

اتوشناس دارای سه شعبه است. دفتر مرکزی در خیابان شریعتی نرسیده به سه راه معلم واقع شده و کلیه خدمات خودرویی گفته شده به انواع خودروهای وارداتی و لوکس ارائه می‌شود. شعبه دوم، اتوشناس غرب در کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص واقع شده و خدمات تعمیرگاهی به خودروهای ایرانی و چینی عرضه می‌شود. در اتوشناس برج میلاد نیز خدمات کارواش، دیتیلینگ، کاور و سرامیک، کارشناسی و ... انجام می‌شود.

مرکز جامع خدمات خودرویی اتوشناس برای جلب رضایت و آرامش مشتریان، شرایط متفاوتی برای کلیه خدمات خود تعریف کرده است. شما می‌توانید برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات و شرایط تعمیر قسطی خودرو با شماره 45267-021 تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها