کد خبر : 76394

مجتمع صنعتی پیلسان با شعار «حس خوب رانندگی» به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید

مجتمع صنعتی پیلسان با شعار «حس خوب رانندگی» به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید

مجتمع صنعتی پیلسان با معرفی و عرضه طیف گسترده محصولات تولیدی شامل جدیدترین انواع کشنده و تریلر، در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران حضور خواهد داشت.

مجتمع صنعتی پیلسان در راستای استراتژی توسعه بازار محصولات تجاری، با حضوری قدرتمند در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران در شهر آفتاب طیف گسترده محصولات تریلر و کشنده خود را عرضه خواهد کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی مجتمع صنعتی پیلسان، این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران با عرضه کشنده‌های C7H 480 و C7H 440 و T7H 440 تریلرهای سه محور12.6 متر، 13.7 متر و تیغه کانتینر سه محور و کمپرسی 33 متر مکعب سه محور میزبان علاقه‌مندان خودروهای تجاری در سالن A4 خواهد بود تا بازدیدکنندگان امکان بررسی محصولات این شرکت و گفتگو با کارشناسان مجتمع صنعتی پیلسان در زمینه محصولات را داشته باشند.

کامیون کشنده پیلسان

تمرکز اصلی مجتمع صنعتی پیلسان، انتخاب محصولات باکیفیت و مدرن و با ظاهری زیبا و بهره‌گیری از قطعات و مجموعه‌هایی از برندهای برتر جهانی است ضمن آنکه در کنار کارآیی و دوام محصولات تولیدی، توجه ویژه‌ای به رفاه و آسایش و ایمنی رانندگان خودروهای تجاری نیز در طراحی و تولید این محصولات به‌عمل‌ آمده، به گونه‌ای که محصولا این شرکت "حس خوب رانندگی" را برای مالکین به ارمغان خواهند آورد.

نمایشگاه خودرو تهران در روزهای 27 تا 30 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها