کد خبر : 75146

نکات قابل توجه هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی برلیانس

نکات قابل توجه هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی برلیانس

قیمت لوازم یدکی برلیانس در مراکز فروش آنلاین چقدر است؟

قیمت لوازم یدکی برلیانس و کیفیت قطعات دو عامل بسیار مهم برای خریداران است. البته به غیر از این دو عامل باید هنگام خرید لوازم یدکی برلیانس به نکات زیادی توجه کنید. در این پست قرار است شما را با مهمترین نکات خرید لوازم یدکی برلیانس  آشنا کنیم. توصیه می کنم حتما آن را بخوانید.

البته در ادامه این پست یک فروشگاه اینترنتی معتبر و قابل اعتماد را برای خرید لوازم یدکی برلیانس  به شما معرفی خواهیم کرد تا لوازم یدکی اصل خریداری کنید.

خرید چراغ برلیانس

خرید چراغ برلیانس

مراکز فروش اینترنتی معتبر جایی است که می توانید انواع قطعات یدکی خودروهای داخلی و خارجی مانند خودروهای برلیانس، چانگان، تارا، شاهین، تیبا و... را با کمترین تعرفه و بالاترین کیفیت در بازار خریداری کنید.

مراکز فروش آنلاین معتبر عملکرد قابل قبولی نسبت به فروشگاه های فیزیکی دارند. این گونه مراکز تحویل سراسری لوازم یدکی برلیانس را ارائه می دهند و شما می توانید در کمترین زمان و به آسانی قطعه مورد نیاز خود را جستجو کرده و آن را سفارش دهید.

معمولا قیمت لوازم یدکی برلیانس در چنین فروشگاه هایی رقابتی بوده و حمل و نقل آنها نیز سریع است. در فروشگاه یدک مارکت شما برای خرید های بیش از ۲ میلیون تومان در تهران نیازی به پرداخت هزینه حمل ندارید.

شایان ذکر است که می توانید از ضمانت بازگشت وجه و همچنین از تضمین اصالت و کیفیت کالا این فروسگاه نیز بهره مند شوید. باید گفت در مقایسه با دیگر فروشگاه های لوازم یدکی خدمات آنها عالی است و شما می توانید در طول روز با تیم پشتیبان این فروشگاه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

قیمت لوازم یدکی برلیانس را می توانید تنها با یک تماس ساده از این فروشگاه معتبراستعلام بگیرید. توجه داشته باشید انبار این فروشگاه مملو از قطعات یدکی برلیانس است و شما به تمامی قطعات این خودرو دسترسی دارید.

یدک مارکت اکثر قطعات خودروی برلیانس با مدل های زیر را پوشش می دهد:

فروشگاه لوازم یدکی برلیانس

لوازم یدکی برلیانس مورد نیاز خود را می توانید به سادگی در نوار جستجوی این فروشگاه وارد کرده و به راحتی آن را پیدا کنید و سفارش دهید.

فروشگاه های آنلاین در حال حاضر هزاران محصول را به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می دهد. اگر تصمیم گرفتید که قطعه برلیانس مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی خریداری کنید، مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

به لطف سیاست های قابل قبول فروشگاه یدک مارکت به راحتی می توانید انواع لوازم یدکی برلیانس، لوازم یدکی جک، لوازم یدکی لیفان، لوازم یدکی چانگان و لوازم یدکی آریو را با قیمت مناسب خریداری کنید.

 قیمت لوازم یدکی برلیانس

 قیمت لوازم یدکی برلیانس

خریداران می توانند قیمت لوازم یدکی برلیانس را از مراکز آنلاین استعلام بگیرند و قطعات زیر را از این مراکز خریداری کنند:

ردیف

برند خودرو

نام قطعه

نوع کیفیت قطعه

۱

برلیانس

دیسک و صفحه انواع برلیانس

اصلی

۲

برلیانس

دیسک و صفحه برلیانس مدل H230 (اتومات)

اصلی

۳

برلیانس

تیغه برف پاک کن عقب برلیانس مدل H320

اصلی

۴

برلیانس

سینی فن برلیانس H320

اصلی

۵

برلیانس

آفتابگیر برلیانس H220، H230

اصلی

۶

برلیانس

آنتن برلیانس H320، H230

اصلی

۷

برلیانس

آینه بغل چپ و راست برلیانس H220، H230

اصلی

۸

برلیانس

استارت برلیانس H220

اصلی

۹

برلیانس

اکسل عقب برلیانس H220، H230

اصلی

۱۰

برلیانس

ایربگ روی فرمان برلیانس H320

اصلی

 

 

اگر مطمئن نیستید قطعه‌ای که برای خودروی برلیانس خود می‌خرید برای خودروی شما مناسب است یا خیر، می‌توانید با نمایندگان مراکز فروش آنلاین تماس بگیرید تا به شما کمک کنند یک قطعه مناسب برای وسیله نقلیه خود را پیدا کنید.

۶ نکته مهم که باید هنگام خرید لوازم یدکی برلیانس به آنها توجه کنیم

قطعه یدکی باید با نوع خودرو مطابقت داشته باشد، به همین دلیل مهم است که قبل از سفارش آنلاین، مشخصات قطعه مورد نظر را بدانید تا بتوانید قطعه صحیح را تهیه کنید.

در حال حاضر بازار امروز مملو از قطعات یدکی فیک است، بنابراین باید هنگام خرید به نکات زیادی توجه کنید. قطعات یدکی اصلی عمدتاً در مراکز معتبر به فروش می رسند و شما باید برای خرید به چنین مراکزی مراجعه کنید.

لوازم یدکی برلیانس

لوازم یدکی برلیانس

از نکات مهمی که می بایست هنگام خرید لوازم یدکی برلیانس به آنها توجه کنید، عبارت است از:

  1. گارانتی محصول مورد نظر باید هنگام خرید لوازم یدکی برلیانس چک شود (معمولا محصولات اصل دارای گارانتی معتبر هستند).
  2. قبل از خرید اطلاعات قطعه اصلی را به دست آورید تا به جای قطعه اصلی قطعه تقلبی نخرید. باید بدانید برخی از فروشگاه ها مانند یدک مارکت قطعات اصل را مستقیم از تولید کننده وارد می کنند.
  3. سابقه فروشنده را نیز باید قبل از سفارش لوازم یدکی برلیانس بررسی کنید. سعی کنید از فروشندگان معتبر و با سابقه خرید خود را انجام دهید و نیز از فروشنده تضمین اصالت و کیفیت کالا را بخواهید.
  4. از خدمات پس از فروش فروشگاه لوازم یدکی مورد نظر اطمینان حاصل کنید. باید بدانید فروشگاهی که انتخاب می کنید خطوط ارتباطی خوبی با مشتریان دارد یا خیر و آیا به تعهدات خود پایبند است.
  5. مقایسه قیمت لوازم یدکی برلیانس فروشگاه مورد نظر با سایر فروشگاه ها. شما باید به دنبال مراکزی بروید که محصول اصل و تضمین شده را با قیمت مناسب عرضه می کنند.
  6. اصالت لوازم یدکی برلیانس را می توانید با شماره های قید شده روی قطعه بسنجید. بسیاری از تولید کنندگان قطعات تولیدی خود را شماره گذاری می کنند تا مشتریان بتوانند به راحتی اصالت آنها را استعلام بگیرند.

خرید اینترنتی لوازم یدکی خودروی برلیانس از یدک مارکت

قطعات یدکی برلیانس را می توان به صورت آنلاین از ارائه دهندگان مختلف و محبوب مانند یدک مارکت خریداری کرد.

یدک مارکت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو، مقایسه سریع قیمت انواع لوازم یدکی را در اکثر سیستم عامل ها به صورت اینترنتی امکان پذیر کرده است. قطعات شما در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت به قطعات یدکی انواع برندها از جمله قطعات یدکی برلیانس، لیفان، چانگان، آریو، جک، دانگ فنگ و خودروهای ایرانی مانند شاهین، تیبا و تارا دسترسی دارید.

لوازم یدکی برلیانس

لوازم یدکی برلیانس

در فروشگاه اینترنتی می توانید کمپرسورهای تهویه مطبوع، دینام ها، گیربکس ها یا سایر لوازم یدکی برلیانس  را از نظر کارایی و کیفیت بررسی کنید و در سریع ترین زمان برای خرید آنها اقدام کنید.

یدک مارکت با مناسب ترین قیمت لوازم یدکی برلیانس را در اختیار شما قرار می دهد. از هر کجای کشور می توانید به صورت اینترنتی لوازم یدکی برلیانس را از این فروشگاه سفارش دهید.

وقتی صحبت از فروش آنلاین قطعات و لوازم جانبی برلیانس به میان می آید، یدک مارکت یک فروش محبوب و قابل قبول است. در حال حاضر قطعات بیرونی برلیانس، قطعات داخلی برلیانس و محصولات روشنایی و LED برلیانس سه دسته پرفروش در یدک مارکت هستند.

با خرید آنلاین لوازم یدکی برلیانس، می‌توانید قطعات باکیفیت تهیه کنید بدون آنکه هزینه گزاف پرداخت کنید. علاوه بر اینکه می‌توانند گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه را برای خودروی خود انتخاب کنید. قیمت لوازم یدکی برلیانس در مراکز فروش آنلاین به مراتب کمتر است، زیرا برخی از این مراکز به صورت مستقیم فروش خود را انجام می دهند و هیچ واسطه ای وجود ندارد تا قیمت ها را افزایش دهد.

مراکز فروش آنلاین تمام تلاش خود را می‌کنند تا شما بتوانید قطعات یدکی اصل را با تعرفه واقعی و با تضمین کیفیت خریداری کنید. مطمئن باشید با خرید از این فروشگاه ها کمترین دردسر را خواهید داشت. برای سفارش آنلاین لوازم یدکی برلیانس می توانید به این فروشگاه ها مراجعه کنید تا با تخفیفات ویژه لوازم یدکی مورد نیاز را خریداری کنید.

خرید قطعات و لوازم یدکی برلیانس به دلیل وارداتی بودن، دارای اهمیت ویژه‌ای برای صاحبان خودرو می‌باشند. اگر برای تهیه قطعه معیوب خودروی خود دچار تردید هستید و یا هیچگونه آشنایی با قطعات خودروی برلیانس خود ندارید کافیست با یدک مارکت در تماس بوده تا کارشناسان متخصص، به شما در انتخاب قطعه موردنظر خود کمک نمایند.

شما می‌توانید برای ارتباط با کارشناسان یدک مارکت با شماره تماس 02191035052 ارتباط گرفته و راهنمایی‌های لازم را بصورت رایگان دریافت نمایید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها