کد خبر : 68940

تعویض رایگان باتری ماشین در محل توسط فروشگاه اینترنتی دیجی باتری

تعویض رایگان باتری ماشین در محل توسط فروشگاه اینترنتی دیجی باتری

برای همه ما پیش آمده که گاهی برای روشن کردن خودرو استارت زده‌ایم اما ماشین روشن نشده است. خالی شدن باتری ماشین در صورتی که مطمئن هستید باک بنزین شما پر است، می‌تواند شما را با مشکل روشن نشدن خودرو مواجه نماید.

فرقی نمی‌کند شما چه نوع خودرویی سوار می‌شوید، تمامی خودروها برای روشن شدن نیاز به باتری دارند زیرا باتری خودرو به عنوان منبعی برای تولید جریان الکتریسیته به شمار می‌آید و به کمک دینام جریان لازم برای مصرف کننده‌ها را تأمین می‌نماید.

ما در این مطلب به بررسی عملکرد باتری ماشین پرداخته و به انواع آن اشاره می‌کنیم. در ادامه نیز به این موضوع خواهیم پرداخت که به عنوان مثال برای خرید باتری ماشین پژو لازم است به چه نکاتی توجه نمایید. در ادامه نیز مرکز دیجی باتری را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید با یک تماس قیمت باتری ماشین مورد نظرتان را استعلام کرده و خرید آنلاین باتری ماشین خود را انجام دهید و یا به تعویض رایگان باتری ماشین شما در محل مبادرت ورزد.

تعویض رایگان باتری ماشین در محل توسط فروشگاه اینترنتی دیجی باتری

طرز کار باتری ماشین چگونه است؟

همان طور که پیشتر اشاره کردیم باتری ماشین یکی از بخش‌های مهم خودرو به شمار می‌آید که انرژی مورد نیاز برای بخش‌های مختلف را تامین می‌کند. باتری ماشین نوعی از باتری‌های قابل شارژ به شمار می‌آید که با ولتاژهای گوناگون ارائه شده و بسته به این که نوع خودرو شما چیست نوع باتری و ولتاژ آن می‌تواند تفاوت داشته باشد. به عنوان مثال باتری ماشین پژو با ماشین‌هایی از برند بی ام و، بنز و کیا و .. تفاوت‌های بارزی خواهد داشت.

عملکرد باتری در ماشین به صورتی است که بتواند با استفاده از سیستم احتراق جریان لازم برای راه‌اندازی موتور ماشین را فراهم نماید و به عنوان یک مخزن الکتریکی، برق مورد نیاز برای بخش‌های مختلف خودرو را فراهم نماید. مواردی که باتری ماشین در آن نقش دارد را می توان در موارد زیر خلاصه نمود.

  • تأمین انرژی برای استارت خودرو
  • ذخیره انرژی برای استفاده در بخش‌های دیگر خودرو
  • روشن شدن چراغ‌ها
  • روشن شدن سیستم پخش و باندها
  • راه‌اندازی سیستم سرمایش و گرمایش اتومبیل مانند کولر و بخاری
  • برای کارکردن برف پاک کن‌ها
  • سیستم گرم کننده شیشه‌های اتومبیل

باتری ماشین به چه انواعی تقسیم می‌شود؟

تعویض رایگان باتری ماشین در محل توسط فروشگاه اینترنتی دیجی باتری

در گذشته باتری‌‎ها ساختار و طراحی دیگری داشت که به آن‌ها باتری‌های اسیدی می‌گفتند و اگر به ظاهر آن‎ها توجه کرده باشید 6 درپوش روی باتری مشاهده کرده‌اید که در واقع نشانگر 6 سلولی بود که در آن‌ها سطح الکترولیت یا همان اسید را چک کرده و در صورت نیاز به آن آب مقطر اضافه می‌کردند. نوع دیگری از باتری ماشین نیز وجود دارد که به باتری اتمی معروف است، این نوع باتری‌ها که به باتری سیلد معروف است از تکنولوژی جدیدی برخوردار است که درون آن اسید و یا الکترولیت ندارد و نیازی نیست به آن آب مقطر اضافه نمایید. 

آیا می‌توان از یک نوع باتری برای خودروهای مختلف استفاده کرد؟

از آن جا که هر خودرویی نیاز به باتری ماشین با ولتاژ مشخص دارد بنابراین لازم است که شما باتری ماشین خود را متناسب با شرایط ویژه آن انتخاب نماید. به عنوان مثال خودروهای برند پژو که در ایران مشتریان فراوانی هم دارد، شامل مدل‌های مختلفی مانند پژو پارس، پژو 405، پژو 206 و .. می‌شود و نیاز است هنگام خرید باتری ماشین پژو به مواردی از قبیل ولتاژ، ابعاد و ظرفیت آن توجه داشته باشید. به عنوان مثال باتری ماشین پژو پارس به طور فابریک از نوع 66 آمپر اتمی در نظر گرفته شده است که می‎تواند نیاز خودروی شما را در حالت عادی برآورده نماید اما اگر روی ماشین خود مصرف کننده‌های قوی‌تری مانند ضبط و باند و با چراغ‌های پر مصرف‌تر نصب کرده‌اید لازم است باتری ماشین قوی‎تری را برای خودرو انتخاب نمایید. سپاهان باتری و صبا باتری دو کارخانه تولید باتری به شمار می‌آیند که مدل‌های مختلفی از باتری ماشین را تولید کرده‌اند که می‌توانید برای خودروهای برند پژو آن‌ها را خریداری نمایید.

چه زمان نیاز به خرید باتری ماشین وجود دارد؟

باتری ماشین به طورکل یکی از قطعات کم استهلاک ماشین به شمار می‌آید که می‌تواند در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرد اما از آن جا که هر قطعه‌ای هم طول عمر مشخصی دارد در شرایط نرمال می‌توان یک دوره زمانی 4 ساله را برای کارکرد آن در نظر گرفت. همچنین تا زمانی که باتری کار می‌کند می‌توان گفت سلامت آن برقرار است اما اگر با مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم مواجه شدید، لازم است که نسبت به تعویض و یا خرید باتری ماشین اقدام نمایید.

  • چنانچه متوجه شدید موتور ماشین شما نسبت به گذشته کندتر کار می‌کند.
  • میزان مایع باتری کم شده است.
  • باتری ماشین دچار نشتی و یا فرسودگی شده است.

تعویض رایگان باتری ماشین در محل توسط فروشگاه اینترنتی دیجی باتری

خرید آنلاین باتری ماشین از دیجی باتری

امروزه فروشگاه‌‎های بسیاری شرایطی را فراهم کرده‌‎اند تا بتوانند خدمات و کالاهای خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار دهند و روش خرید را برای آن‌ها ساده‌‎تر کنند. به همین ترتیب فروشگاه‌‎های اینترنتی بسیاری نیز طراحی شده‌اند که می‌‎توانید خرید آنلاین باتری ماشین را با هر مدل و برندی انجام داده و در محل خود تحویل بگیرید. سایت دیجی باتری به آدرس الکترونیکی www.digibattri.com یکی از مراکز معتبر در خصوص فروش باتری خودرو است که می‌توانید خرید آنلاین باتری ماشین خود را از هر برند و مدلی با قیمت مناسب انجام دهید. فروشگاه آنلاین دیجی باتری یکی از زیر مجموعه‌های شرکت نیمروز گستران یدک می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1383 و در زمینه پخش باتری ماشین در برندها و مدل‌های مختلف آغاز کرده است.

در خصوص اطلاع از قیمت باتری ماشین نیز می‌توانید به راحتی از این سایت استعلام بگیرید و از بخش فروش و پشتیبانی در خصوص خرید باتری مناسب برای ماشین خود کمک بگیرید. نکته دیگری که در خصوص فروشگاه اینترنتی دیجی باتری لازم است به آن اشاره شود این است که دیجی باتری شرایطی را مهیا کرده تا متخصصان این مرکز را برای نصب و تعویض باتری ماشین به محل مورد نظر شما بفرستد. بنابراین چنانچه در هر نقطه ای از شهر تهران دچار مشکل خالی شدن باتری شدید و نیاز به کمک و تعویض باتری ماشین می توانید با یک تماس با دیجی باتری در کمترین زمان باتری را تحویل بگیرید.

در ضمن فروشگاه دیجی باتری در زمینه فروش انواع باتری یو پی اس نیز فعالیت گسترده ای دارد و خدمات خوبی را به نیازمندان این محصول ارائه می دهد . 

برای ارتباط با این مجموعه میتوانید با شماره  02188327602 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره قبل از خرید  بهرمند شوید .

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها