کد خبر : 58333

یک پ‍یشنهاد به صرفه برای سفرهای ضروری / سواری بین شهری مستر بلیط

یک پ‍یشنهاد به صرفه برای سفرهای ضروری / سواری بین شهری مستر بلیط

سرویس سواری بین‌شهری مستربلیط در سه کلاس اقتصادی، VIP و VVIP ارایه می‌شود که در سرویس اقتصادی دو خودروی پژو و سمند، مسافران را به شهرهای مقصد می‌رسانند.

مستربلیط با افزودن سرویس رزرو آنلاین سواری بین شهری، سبد محصولات گردشگری خود را کامل‌تر از پیش کرد. به این ترتیب مسافرانی که قصد سفر ضروری، کاری، تحصیلی و... به شهرهای مختلف ایران را دارند، می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. البته این سرویس در حال حاضر در ۲۰ مسیر بین شهری فعال است و در آینده نزدیک شاهد افزایش مسیرها خواهیم بود.

گفتنی است که سرویس سواری بین‌شهری مستربلیط در سه کلاس اقتصادی، VIP و VVIP  ارایه می‌شود که در سرویس اقتصادی  دو خودروی پژو و سمند، مسافران را به شهرهای مقصد می‌رسانند. در کلاس VIP نیز از خودروهای تویوتا کرولا و هیوندای اکسنت استفاده می‌شود و در نهایت در کلاس VVIP از خودروهای تویوتا کمری، هیوندای سوناتا و رنو سفران که از جمله خودروهای خاص هستند بهره گرفته می‌شود. لازم به تاکید است که برای مدیران شرکت‌ها و افرادی که سفرهای بین شهری زیادی دارند، کلاس VVIP گزینه مناسبی برای جایگزینی هواپیما است.

به گفته حمیدرضا اشجع، مدیر عامل مستر بلیط، ما همواره در کنار سایر استارت‌آپ‌های مطرح گردشگری در پی ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان این صنعت هستیم و با توجه به جای خالی یک سرویس آنلاین باکیفیت در حوزه سواری بین شهری به این نتیجه رسیدیم که این جای خالی را ‍پر کنیم. به عبارتی کمبود یک سرویس آنلاین مدرن، سریع و در دسترس در حوزه سواری بین شهری سبب شد تیم مستر بلیط برای پرکردن جای خالی این سرویس در گردشگری  دست به کار شود و اولین استارت‌آپی باشد که این سرویس را به مشتریان خود ارائه می‌کند.    

وی افزود: «ارائه این سرویس  به مشتریان در آذر ماه سال جاری در مسیر اصفهان – تهران شروع شد، پس از استقبال مشتریان و ارزیابی اولیه و دست یافتن به نتایج مثبت، 20 شهر از جمله 13 مرکز استان در بهمن ماه به مسیرهای این سرویس اضافه شد.»                                                     

به گفته مدیر عامل مستر بلیط، همچنین مجموعه مشکلاتی که در مسیر اجاره خودرو بین شهری برای مسافران وجود داشت از دلایل ورود مستر بلیط به این حوزه بود. مشکلاتی چون نبودن تاکسی در پایانه‌ها، هرج و مرج بین راننده‌ها به خاطر رعایت نوبت، غیرشفاف بودن هزینه‌های کرایه، نامشخص بودن زمان دقیق سفر، عدم مشتری‌مداری شرکت‌ها، سرویس‌دهی تلفنی ضعیف و انتظار زیاد مسافران تا پر شدن وسیله نقلیه و...که انگیزه کافی را در اختیار ما قرار داد تا به عنوان تیمی جوان و خلاق برای کاهش این چالش‌ها و لذتبخش کردن تجربه سفر با سواری، سایت و اپلیکیشن مستر بلیط را به بستری برای رزرو آنلاین سواری بین‌شهری تبدیل کنیم.

مدیر عامل مستربلیط در پایان به مزیت‌های این نوع سفر اشاره کرد و گفت: مسافران سواری‌های بین‌شهری بدون شک سفری ایمن و مطمئن را تجربه خواهند کرد. چراکه همه مسافران برای چنین سفرهایی بیمه می‌شوند؛ همه سواری‌ها تاکسی‌های زردرنگ و شناسنامه‌دار هستند؛ رانندگان موظف به توقف در طول مسیر و ارایه صورت سفر به پلیس‌راه هستند. اطلاعات مسافران هم به صورت مستقیم در اختیار شرکت‌ها قرار داده می‌شود و هیچ ارتباط مستقیمی قبل و بعد از سفر بین مسافران و راننده‌ها ایجاد نمی‌شود. سواری بین‌شهری مستربلیط از طریق اپلیکیشن و وب سایت این برند قابل رزرو است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها