کد خبر : 70688

با بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما آشنا شوید

با بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما آشنا شوید

این روزها با توجه به پیشرفت روزافزون دنیا در عرصه فناوری دیجیتال، شرایط مناسبی برای سفر به وجود آمده است.

شرایطی که بسیاری از مقدمات سفر را آسان و سریع کرده است. به همین جهت مسافران بیشتر تمایل دارند تا تمامی خدمات سفر را با استفاده از فناوری های روز انجام دهند. با این کار بسیاری از مراحل سفر مانند خرید بلیط هواپیما آنلاین و رزرو هتل بسیار سریع تر انجام می شود. همچنین امکان خرید بلیط ارزان هواپیما به راحتی فراهم می شود.

به همین جهت در این مقاله قصد داریم تا بهترین سایت های خرید آنلاین بلیط را به شما معرفی کنیم. اگر قصد سفر دارید و یا می خواهید سایت های معتبر فروش بلیط را بشناسید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

1

خرید آنلاین بلیط هواپیما

درست است که راههای زیادی برای سفر کردن وجود دارد اما سفر با هواپیما یکی از بهترین و هیجان انگیزترین خاطرات سفر را برای تان رقم میزند. این روزها می توان به راحتی بلیط را خریداری کرد. آن هم با یک کلیک ساده در گوشی هوشمند که به اینترنت وصل باشد! به همین سادگی! دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر مسافرتی و ساعتها سردرگمی نیست، بلکه با استفاده از فیلتر هوشمند به راحتی می توانید بلیط خود را در تمامی مسیرها به صورت اینترنتی رزرو کنید.

مزایای سفر با هواپیما مانند سرعت بالا، پوشش دهی تمام مسیرهای داخلی و خارجی، امنیت بالا و حس هیجان و آرامشِ بیشتر باعث شده تا در سراسر جهان با استقبال زیادی مواجه شود و سایت های زیادی اقدام به فروش بلیط هواپیما نمایند.

 در همین راستا شرکت های بسیاری سعی کرده اند تا امکان خرید بلیط هواپیما و خدمات سفر را به صورت آنلاین فراهم کنند. برخی از این شرکت ها با ارائه خدمات بهتر و متنوع تر، محبوبیت بیشتری دارند. در ادامه با این آژانس ها بیشتر آشنا می شوید.

بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما

امروزه در سطح کشور آژانس های معتبری در زمینه خرید آنلاین بلیط هواپیما فعالیت می کنند. در این بین برخی از آژانس ها از اعتبار بیشتری برخوردارند. سایت های علی بابا، تیک بان، قاصدک، سفر مارکت و فلایتیو از جمله معتبرترین سایت هایی هستند که در حال حاضر انواع خدمات سفر را ارائه می دهند. در ادامه با خصوصیات برخی از آنها آشنا می شویم:

وب سایت علی بابا

سایت علی بابا بزرگ ترین وب سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و رزرو هتل می باشد. این سایت از سال 1393 کار خود را با فروش بلیط هواپیما برای مسیرهای داخلی شروع و به تدریج سایر خدمات سفر را به برنامه خود اضافه کرد.

علی بابا تمامی پروازهای داخلی و خارجی را اعم از سیستمی و چارتر، با همکاری 15 شرکت هواپیمایی خارجی، پوشش می دهد. همچنین رزرو هتل های داخلی و خارجی و پشتیبانی 24 ساعته از دیگر خدمات علی بابا می باشد.

 وب سایت قاصدک 24

سایت قاصدک 24 ، یکی دیگر از وبسایت های معتبر در زمینه فروش بلیط هواپیما و قطار است که با ارائه کلیه خدمات گردشگری می تواند کاربران زیادی را در زمینه خرید آنلاین خدمات سفر یاری کند. از دیگر خدمات قاصدک 24 پشتیبانی تمام وقت و ارائه بیمه مسافرتی می باشد.

وب سایت سفر مارکت

سفرمارکت یکی از وب سایت های گردشگری کشور است که انواع خدمات سفر را ارائه می دهد. این سایت به مسافران امکان می دهد تا با جستجو و انتخاب خدمات متنوع گردشگری سفری راحت را تجربه کنند. خدمات سفر در حداقل زمان ممکن، یکی از خدمات سفرمارکت است.

وب سایت تیک بان

تیک بان یکی از وب سایت های معتبر گردشگری است که فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد. این سایت در حال حاضر تمامی خدمات سفر اعم از خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی، ویزا و رزرو هتل را به صورت آنلاین در اختیار مسافران قرار می دهد.

سامانه فروش بلیط هواپیمای تیک بان محصولی از شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ می‌باشد که امکان خرید بلیط های چارتری و سیستمی هواپیما را میسر می سازد. تیکبان به به گونه ای طراحی شده که امکان خرید بلیط آسان، ارزان و مطمئن را به راحتی برای کاربران فراهم می کند.

برخورداری از تیم پشتیبانی تمام وقت، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین همکاری با 900 ایرلاین معتبر داخلی و خارجی و ارائه منصفانه ترین قیمت ها بخشی از ویژگی های این سایت است. کاربران می توانند با استفاده از سیستم فیلترینگ دسترسی خود را به گزینه دلخواه سرعت ببخشند.

2

ترفندهای خرید بلیط هواپیما

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما می توانید به هریک از سایتهای معتبر مراجعه کنید. اما برای این که خیال تان از هر نظر راحت باشد، توصیه می شود سفر خود را با سایتی شروع کنید که بهترین خدمات را در سریع ترین زمان و با منصفانه ترین قیمت ها به شما پیشنهاد می دهد. به هر طریق با استفاده از چند ترفند اساسی می توانید ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید. این موارد شامل:

    • قیمت بلیط هواپیما در اواسط هفته ارزان تر است!

    • در ایام خاص مانند تعطیلات رسمی و مناسبت های مختلف، قیمت بلیط یک طرفه به مناطق پرطرفدار افزایش می یابد اما در مسیر برگشت همان مقصد می توان بلیط ارزان هواپیما را به راحتی رزرو کرد. به عنوان مثال قیمت بلیط تهران – مشهد، در ایام نوروز افزایش پیدا می کند اما قیمت بلیط مشهد – تهران در این ایام معمولا ارزانتر است.

    • سعی کنید اگر شرایط سفر برای ما مهیا می باشد، بلیط های لحظه آخری ارزان قیمت رزرو کنید.

    • خرید بلیط چارتر در مسیرهای پرتردد و در زمان خلوت سال بهترین گزیه برای خرید بلیط هواپیما ارزان است.

    • برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما قیمت بلیط را در روزها و ساعتهای مختلف بررسی کنید.

    • به قوانین کنسلی و استرداد بلیط توجه داشته باشید.

خرید بلیط هواپیما از بهترین سایت گردشگری

با توجه به تنوع گسترده سایت های گردشگری و فروش آنلاین خدمات سفر، ممکن است انتخاب بهترین سایت گردشگری کمی مشکل باشد. به همین جهت توصیه می شود خدمات سفر خود را از سایتی خریداری کنید که تمام ویژگی های یک سایت معتبر و مطمئن را داشته باشد.

تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما با سابقه درخشان و استفاده از خدمات نوین توانسته تمامی مسیرهای داخلی و خارجی را پوشش دهد و خدمات گسترده سفر را در کمترین زمان به کاربران ارائه دهد. برای تجربه بهترین سفر خود، به www.tikban.com مراجعه کنید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها