کد خبر : 70405

می خوای اثاث کشی کنی ؟ سپند بار بهترین باربری در تهران

می خوای اثاث کشی کنی ؟ سپند بار بهترین باربری در تهران

آیا وقت اسباب کشی منزلتان فرا رسیده؟ آیا به دنبال یک باربری ارزان قیمت هستید؟ پس اسباب کشی خود را به دستان پر توان پرسنل باربری سپند بار بسپارید.

اتوبار سپند بار با سال ها تجربه در زمینه حمل و نقل بار و تخصصی که دارد به صورت تمام وقت حتی در روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به مشتریان خود خواهد بود. این شرکت یک اسباب کشی بدون دردسر را برای شما انجام می دهد. این باربری با داشتن مجوز رسمی و معتبر که از اتحادیه باربران دریافت کرده کادری آموزش دیده و مجرب را به خدمت خود درآورده است.

حمل و نقل لوازم منزل و محل کار خود را با اطمینان خاطر می توانید به باربری سپند بار سپرده تا رضایتمندی شما را فراهم کنند. نیروی جوان و با تجربه و اخلاق مدار با حساسیت زیاد وسایل شما را جا به جا خواهند کرد. هدف اصلی این باربری جلب رضایت مشتریان خود می باشد.

پرسنل متخصص در باربری سپند بار

تجربه، تعهد، مسئولیت از جمله خصوصیاتی است که در پرسنل اتوبار سپند بار شاهد آن خواهید بود. این افراد با صبر و حوصله زیادی که دارند پاسخگوی شما در طول شبانه روز خواهند بود. با تخصصی هم که دارند به صورت رایگان به مشتریان عزیز مشاوره خواهند داد.

کارکنان این شرکت بسیار وقت شناس بوده و در زمان تعیین شده در محل حاضر می شوند و کارهای مربوط به اسباب کشی را با دقت زیاد انجام می دهند. اصلا هم نگران آسیب رساندن به وسایل خود نباشید چرا که پرسنل ما با تعهد و مسئولیتی که دارند به بهترین نحو ممکن لوازم شما را جا به جا می کنند.

خدمات ارائه شده توسط اتوبار سپند بار

از جمله خدماتی که این باربری را متمایز کرده پرسنل خوش برخورد و با اخلاق است که با حوصله زیاد پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. انجام دادن صفر تا صد کارهای اسباب کشی توسط کارکنان خانوم و آقا در این مجموعه از دیگر خدمات باربری سپند بار می باشد. در زیر به دیگر خدمات این شرکت به صورت مختصر خواهیم پرداخت:

  • داشتن کامیون ها و خودروهای به روز با امکانات جدید
  • داشتن وسایل به روز برای بسته بندی وسایل که شامل: کارتن اسباب کشی ، چسب، نایلون، فوم، نایلون ضربه گیر و...
  • انجام بسته بندی وسایل گران قیمت و سنگین به صورت تخصصی
  • چیدمان و جداسازی بسته بندی به صورت اصولی
  • رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا

قیمت بسته بندی و حمل بار در باربری سپند بار

اولین سوالی که مشتریان برای اسباب کشی می پرسند مقدار هزینه ها برای حمل بار و بسته بندی است. اتوبار سپند بار با در نظر گرفتن شرایط شما سعی کرده تا قیمت های مناسبی را برای این کار در نظر بگیرد. برای اینکه از قیمت ها و تعرفه های این شرکت مطلع شوید می توانید با کارشناسانی که به صورت رایگان مشاوره می دهند تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

این اتوبار با کامیون های ویژه که موکت کاری شده، نیسان و وانت برای یک اسباب کشی بدون دغدغه در خدمت مشتریان خود می باشد. این مجموعه همچنین تخفیف هایی را برای کمک به حال مشتریان خود در نظر می گیرند که شامل افراد کم درآمد، تازه عروس و داماد و مستاجرین است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها