کد خبر : 75150

خودروی خاصی که دیوید بکهام به پسرش هدیه داد + عکس

خودروی خاصی که دیوید بکهام به پسرش هدیه داد + عکس

دیوید بکهام در عروسی پسرش یک جگوار XK ۱۴۰ هدیه داد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، دیوید بکهام به پسرش بروکلین و همسرش نیکولا پلتز، یک جگوار برقی ۳۵۰ هزار  پوندی پس از ازدواج  هدیه داد.

این خودرو که یک جگوار XK۱۴۰ قدیمی بود، اکنون کاملا بازسازی  و تبدیل به یک خودرو الکتریکی شده است؛ بکهام ۵۰۰ هزار دلار برای بازسازی موتور این خودرو هزینه کرده است.

این خودروی دو نفره که به رنگ آبی روشن در آمده، روباز است و فضای داخلی آن با رنگ کرم روشن پوشانده شده است.

 XK۱۴۰ خودرویی دو نفره روباز (OTS) مدل ۱۹۵۴ بود که توسط متخصصان مستقر در Silverstone، لوناز دیزاین طراحی شده است؛ سرمربی  سابق فوتبال انگلیس از سال ۲۰۲۱ سرمایه گذار شرکت لوناز بوده است و این شرکت که در نزدیکی محل برگزاری مسابقات جایزه بزرگ بریتانیا، سیلورستون، در نورث همپتون شایر مستقر است، همچنان بنتلی فلاینگ اسپرز و رنج روور‌های الکتریکی را در کنار رولزرویس فانتوم برقی می کند.

مشخصات خودرویی که دیوید بکهام به دخترش هدیه داد

 

 گفته می‌شود که این خودرو اکنون دارای یک شاسی ارتقا یافته، با ترمزها، سیستم تعلیق و فرمان اصلاح‌ شده است.  برخی تغییرات ظریف در داشبورد، ابزارآلات  و کنترل‌های لازم است تا امکان تبدیل به انرژی باتری فراهم شود.

مشخصات خودرویی که دیوید بکهام به دخترش هدیه داد

 

بنیانگذار و مدیر عامل لوناز، دیوید لورنز، گفت: "با ایجاد این جگوار XK۱۴۰ زیبا و برقی، ما مفتخریم که شکاف بین زندگی حرفه‌ای دیوید بکهام، جایی که او سرمایه گذار لوناز و زندگی خانوادگی اش است را پر کنیم. این خودروی قابل توجه، هدیه مناسبی به پسرش بروکلین و عروسش نیکولا در روز عروسی آنهاست. از هر نظر، این خودروی کلاسیک الکتریکی فوق‌العاده لوناز نماد آینده‌ای روشن و مثبت است.».

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها