کد خبر : 55105

برقی کردن رنج روورهای کلاسیک

برقی کردن رنج روورهای کلاسیک

یک شرکت خودرو سازی اعلام کرد قصد دارد خودروهای رنجروور قدیمی را به سیستم هیبریدی مجهز کند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر شرکت‌های بزرگ به ویژه شرکت‌های سازنده اتومبیل به فکر ساخت خودرو‌های الکتریکی افتادند که مهم‌ترین دلیل آن جلوگیری از آلودگی بیش از حد محیط زیست و کمبود سوخت‌های فسیلی است.

اما به تازگی شرکت Lunaz اعلام کرده که قصد اضافه کردن فناوری خودرو‌های برقی به خودرو‌های کلاسیک قدیمی مانند خودرو Jaguar XK120 را دارد و قصد دارد در آینده خط تولید خود را نیز به خودرو Rang Rover گسترش دهد.

اولین مراحل تجهیز خودرو‌های قدیمی قرار است برای ۵۰ خودرو در دو گروه شهری و برون شهری انجام شود و همانطور که از اسم این دو گروه مشخص است، گروه شهری ویژه رانندگی در شهر و گروه بین شهری مناسب استفاده در جاده‌ها و آف رود خواهد بود. پیش از این نیز این شرکت روی نسخه سافاری و بدون سقف اتومبیل‌های قدیمی الکترونیکی کار می‌کرد که ظاهرا فعلا متوقف شده است.

رنجروور

تغییراتی که قرار است روی این خودروها اعمال شود

از دیگر مواردی که شرکت Lunaz روی آن کار می‌کند، باید به تغییر در روکش صندلی‌های خودرو‌های قدیمی، تغییرات ظاهری بسیار کم در بخش کنسول و چند تغییر دیگر اشاره کرد؛ گفتنی است شرکت مذکور اعلام کرده که قصد تغییرات بسیار عمده را در خودرو‌ها ندارد و ظاهر این خودرو‌ها باید حفظ شود. این موارد در اولین مدلی که قرار است تغییرات روی آن شود نیز صدق می‌کند که خودرو Rang Rover است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده نسخه ۱۹۸۳ خودرو Rang Rover که از فناوری هیبریدی استفاده کند، قیمتی حدود ۲۴۵ هزار پوند خواهد داشت و در صورت پیش خرید این ۵۰ خودرو، کاربران می‌توانند خودروی خود را تا تابستان سال ۲۰۲۱ تحویل گیرند. با این حال هنوز تصویری از داخل یا موتور سری ویرایش شده رنج روور در فضای مجازی منتشر نشده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها