کد خبر : 1287

ارائه تسهیلات برای پرداخت جرایم خودروها

ارائه تسهیلات برای پرداخت جرایم خودروها

سردار رحیمی گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی به منظور سهولت در ترخیص خودروهای توقیف شده، تسهیلاتی را برای بدهکاران در نظر گرفته‌ایم.

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز پس از ارائه گزارش در شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص ساختار پلیس برای کاهش میزان تخلفات رانندگی در شهر تهران، گفت: امروز توفیق شد تا به دعوت شورای شهر تهران در شورای شهر حاضر شویم و گزارشی از اقدامات پلیس در حوزه امنیت و انضباط ارائه دهیم.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه باور ما بر این است که باید با یک هم‌افزایی و وحدت بین ناجا، شهرداری و شورای شهر بتوانیم کارهای خود را در بخش‌های مختلف به صورت شایسته انجام دهیم، گفت: امروز با کمک نیروی انتظامی، روزانه ده‌ها مورد از کارهایی که نیازمند حضور پلیس است، انجام می‌شود و ما هم اعتقاد داریم که باید به دوستانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، کمک کنیم.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی خدمات مضاعفی را در بخش‌های مختلف پلیس به مردم ارائه می‌دهیم. بخش اول خدمات در ستادهای ترخیص وسایل نقلیه است که تعداد زیادی خودرو و موتورسیکلت که دارای تخلفات بالایی یک میلیون تومان هستند، توقیف شده‌اند و توان پرداخت ندارند، از طریق تسهیلاتی که ایجاد می‌کنیم، خواهند توانست بدهی خود را پرداخت کرده و وسیله نقلیه خود را ترخیص کنند.

وی افزود: تیم‌های ویژه‌ای برای این کار تدارک دیده‌ایم که متشکل از یک قاضی و یک افسر کارشناس است که در ستاد ترخیص مستقر هستند و از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر آماده ارائه خدمات به مردم هستند و در این دو روز تعداد زیادی از مردم مشکلاتشان حل شده است و بدهی‌های خود را پرداخت کرده‌اند.

سردار رحیمی ادامه داد: در واحدهای تشخیص هویت، همکاران ما تا ساعت 5 بعدازظهر آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند و کار متقاضیان دریافت گواهی عدم سوءپیشنیه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی در خصوص واحد گذرنامه و اتباع خارجی پلیس، گفت: این واحد از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر آماده ارائه گذرنامه و مجوزهای لازم برای مراسم اربعین است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ما دارای 11 مرکز مشاوره هستیم، گفت: همه این مراکز به علاوه مراکز مشاوره‌ای که در تمام کلانتری‌های مستقر هستند، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند و در حوزه نیازهای انتظامی، مشکلات خانوادگی و قضایی به مردم مشاوره رایگان می‌دهند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها