کد خبر : 65433

قوانین جدید چین برای اطلاعات آزمایش خودروهای هوشمند

قوانین جدید چین برای اطلاعات آزمایش خودروهای هوشمند

شانگهای با ارائه پیش‌نویس قانونی جدید شرکت‌هایی که خودروهای هوشمند را آزمایش می‌کنند موظف کرده از داده‌های ایجاد شده محافظت کنند و آنها را بدون اجازه مقامات به خارج منتقل نکنند.

به گزارش خودروتک به نقل از مهر، به گزارش رویترز، شهر شانگهای در چین پیش‌نویس قوانینی برای حفاظت از اطلاعات جمع‌آوری شده طی آزمایش خودروهای هوشمند منتشر کرده است. این اقدام نشان‌دهنده نگرانی‌های روز‌افزون چین درباره امنیت اطلاعات است.
 
کمیسیون اقتصادی و فناوری اطلاعات شانگهای با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد تمام شرکت‌هایی که فرآیندهای آزمایش خودرو را انجام می‌دهند، ملزم هستند به شیوه‌ای مناسب اطلاعات را به‌دست بیاورند، فرآوری کنند، به کارگیرند و انتقال دهند.علاوه بر آن داده‌هایی که در تست‌ها و آزمایش‌ها تولید می‌شود، نباید بدون تایید مقامات مربوطه به خارج از کشور منتقل شوند.
 
در کنار این موارد شرکت‌ها باید اقداماتی جهت حفاظت از اطلاعات انجام دهند، سیستم حفاظت از اطلاعات خصوصی کاربران را بسازند و همچنین این شرکت‌ها از انجام هرگونه تجارت، انتقال و افشای غیرقانونی اطلاعات منع شده‌اند.در حال‌حاضر شرکت‌های خودروسازی، استارت‌آپ‌ها و موسسات فناوری بزرگ چین از شرکت دی‌ دی گلوبال گرفته تا وی‌راید و بایدو فعالیت‌های خود در زمینه سیستم خودروهای خودران را گسترش داده‌اند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها