کد خبر : 61261

فراخوان 466 هزار سوبارو بدون گزارش تصادف

فراخوان 466 هزار سوبارو بدون گزارش تصادف

سوبارو ۴۶۶ هزار وسیله نقلیه را به دلیل احتراق فراخوان کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سوبارو آمریکا ۴۶۶ هزار و ۲۰۵ دستگاه خودرو را فراخوان کرده است  تا مشکل احتمالی سیم پیچ‌های احتراق را برطرف کند، که این امر می‌تواند موجب خراب شدن خودرو شود. وسایل نقلیه فراخوانده شده ۲۰۱۷–۲۰۱۹ Impreza و ۲۰۱۸–۲۰۱۹ Crosstrek هستند.

یادآوری دوم که همزمان صادر می‌شود، بستن پیچ و مهره‌ها در براکت تثبیت کننده عقب است. این فراخوان شامل ۴۰۵ هزار مدل Crosstrek و Forester ۲۰۱۹ است. سوبارو می‌گوید از هیچ یک از این دو مورد هیچ تصادفی گزارش نشده است.

سوبارو آمریکا اعلام کرده است که تقریباً نیم میلیون دستگاه خودروی کروسترک و ایمپرزا را از سال‌های مدل ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ به دلیل مشکلی در سیم پیچ‌های احتراق که ممکن است آن را تخریب کند و باعث توقف شود، فراخواند. این خودروساز می‌گوید که گزارش‌های مربوط به این اتفاق بسیار کم است و هیچ تصادفی گزارش نشده است.

 سوبارو گفت که تا اواسط ماه ژوئن مالکان متضرر را مطلع خواهد کرد. نمایندگی‌ها برنامه نویسی ماژول کنترل موتور را بررسی و به روز می‌کنند و سیم پیچ‌های احتراق را جایگزین می‌کنند. به طور جداگانه، سوبارو همچنین ۴۰۵ هزار خودرو Crosstrek و Forester را برای بررسی و گشتاور مجدد پیچ ​​و مهره‌های براکت تثبیت کننده عقب فراخوانده است که ممکن است باز و باعث آسیب شود. این خودروساز می‌گوید در این مورد نیز گزارشات بسیار کمی گزارش شده و هیچ تصادف یا جراحتی رخ نداده است.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) هنوز این دو فراخوان را در وب سایت فراخوان‌های خود ذکر نکرده است، اما مالکان می‌توانند در آنجا بررسی کنند تا آیا وسیله نقلیه آن‌ها در فراخوان درگیر است یا خیر.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها