کد خبر : 82457

هیوندای النترا 2023 چه قیمتی در ایران خواهد داشت؟

هیوندای النترا 2023 چه قیمتی در ایران خواهد داشت؟

نسل هفتم هیوندای النترا به عنوان نخستین سری از خودروهای وارداتی به زودی به بورس عرضه می‌شود، اما قیمت هیوندای النترا ۲۰۲۳ در بازار ایران چقدر خواهد بود؟

به گزارش خودروتک ، در دور جدید واردات چندین دستگاه از سدان هیوندای النترا ۲۰۲۳ نیز وارد ایران شده و قرار است به زودی در بازار بورس کالا به مشتریان عرضه شود، اما این خودرو با چه قیمتی در ایران به فروش خواهد رسید؟ در ادامه علاوه بر قیمت، جزئیات طراحی، مشخصات فنی و سطح امکانات این سدان کره ای را نیز بررسی خواهیم کرد.

قیمت هیوندای النترا ۲۰۲۳

در حال حاضر تعداد محدودی از هیوندای النترا ۲۰۲۳ به بازار ایران راه پیدا کردند و قرار است قیمت آنها در بورس کالای ایران تعیین شود، اما با توجه به اینکه قیمت نسخه پایه آن حدود ۲۰ هزار دلار است می‌توان انتظار داشت این خودرو با قیمت پایه ۹۰۰ میلیون تومانی به بورس عرضه شود.

البته با توجه به اینکه تعداد آن محدود بوده و قرار است در بورس کالا کشف قیمت شود، احتمالا قیمت آن به بیشتر از ۱ میلیارد تومان خواهد رسید. ضمن اینکه به قیمت نهایی این خودرو هزینه‌های متعددی از جمله سود بازرگانی و مالیات نیز اضافه خواهد شد.

سایر ویژگی‌های النترا جدید

بخش طراحی

قیمت هیوندای النترا 2023

هیوندای النترا در نسل هفتم خود از ظاهری کاملا به‌روز و جذابی بهره میبرد. در نمای جلو این خودرو شاهد یک جلوپنجره مشبک بزرگ و چراغ‌های کشیده هستیم که ترکیب آن نمای اسپرتی را به وجود آورده است. طراحان با استفاده از خطوط تیز و شکسته در نمای کناری نیز توانستند نمای جذابی را ایجاد کنند.

قیمت هیوندای النترا 2023

در نمای عقب نیز شاهد چراغ‌های بهم متصل هستیم که باعث شده در این بخش نیز نمای مدرن و جذابی ایجاد شود. به طور کلی این سدان کره ای از طراحی جدید و جذابی بهره می‌برد و به خوبی می‌تواند نگاه مشتریان را به خود جلب کند.

مشخصات فنی

هیوندای النترا مدل ۲۰۲۳ به یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۷ اسب بخار و گشتاور ۱۹۱ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو به دلیل برخورداری از موتور تنفس طبیعی به جای توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک AT به جای CVT می‌تواند نگاه مشتریان ایرانی را به خود جلب کند.

قیمت هیوندای النترا 2023

این سدان کره‌ای ظرف مدت ۹.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد و در جلو از سیستم تعلق مک فرسون و عقب از سیستم تعلیق نیمه‌مستقل پیچشی بهره می‌برد. این خودرو در چرخ‌های جلو از ترمز دیسکی خنک شوند و در عقب نیز از ترمزهای دیسکی بهره می‌برد. هیوندای النترا ۲۰۲۳ با ۱۳۲۰ کیلوگرم وزن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷.۴ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

امکانات رفاهی و ایمنی

hyundai elantra 2023

هیوندای النترا ۲۰۲۳ در بخش امکانات رفاهی و ایمنی در سطح مناسبی قرار دارد و از امکانات مهم آن می‌توان به سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، ۶ کیسه هوای ایمنی، سنسور فشار باد تایرها، رادار حرکت بین خطوط، سنسور نور و باران، گرمکن و سردکن صندلی‌های، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، سیستم ورود و خروج و استارت بدون کلید اشاره کرد.

گجت نیوز

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها