کد خبر : 50892

بازگشت باشکوه افسانه فورد برانکو پس از 24 سال

بازگشت باشکوه افسانه فورد برانکو پس از 24 سال

فورد پس از 24 سال مجدد نام فورد برانکو را بر سر زبان‌ها انداخته است. خودرویی افسانه‌ای برای ماجراجویی‌های بی پایان که در تیزر رونمایی به‌خوبی نشان می‌دهد که برای چه محیط‌ها و چه‌کارهایی ساخته‌شده است.

به گزارش خودروتک، فورد در سال 1996 تولید برانکو را متوقف کرد ولی در میان مدل‌های 2021 معرفی شده توسط شرکت فورد، برانکو جایگاه ویژه‌ای پیداکرده است.

این خودرو که به‌صورت دو در و چهاردر عرضه‌شده همانند مدل‌های سال‌های گذشته مدعی آفرود در زمان خودش است. فورد برای برانکو که درکی از محدودیت ندارد در ابعاد و طراحی هم محدودیتی در نظر نگرفته است و در اندازه‌های مختلف اقدام به تولید برانکو 2021 کرده است.

مشخصات فنی فورد برانکو 2021

فورد برانکو را برای سفرهای آفرود و ماجراجویانه تجهیز کرده است و برای رسیدن به حداکثر توان از موتور 7/2 لیتر اکوبوست توربوشارژ بهره جسته است.

قدرت این موتور 6 سیلندر خورجینی 310 اسب بخار است که البته برای موتور انتخاب‌های دیگری هم وجود دارد. قدرت تولیدشده توسط جعبه‌دنده 7 سرعته دستی و یا 10 سرعته خودکار به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. همه‌چیز به این مشخصات ختم نمی‌شود و ماجرا زمانی هیجان‌انگیز می‌شود که سیستم‌های آفرود هوشمند و کارآمد به این خودرو اضافه می‌شود.

فورد برانکو مدل 2021

سیستم‌های سرعت پایین برای بالا رفتن از صخره‌ها تضمین می‌کنند برانکو قابلیت بالا رفتن از هرجایی را که راننده جراتش را داشته باشد دارد. برانکو  دودر و چهاردر با شاسی body-on-frame ساخته‌شده‌اند. این شاسی از مقاوم‌ترین جنس فولاد است و بیش‌ترین میزان بازی سیستم تعلیق در برانکو لحاظ شده است که از جیپ رانگلر ۱۷ درصد میزان بازی تعلیق بیش‌تری دارد.

فورد برانکو مدل 2021

طراحی بیرونی فورد برانکو 2021

فورد در نسخه دو در خودرویی نسبتاً کوچک و جمع‌وجور را معرفی کرده است که طراحی ساده‌ای دارد که به‌راحتی بتوان به قابلیت‌های ماجراجویانه‌اش پی برد.

خبری از خط و خطوط و منحنی‌های خودروهای لوکس وجود ندارد و همه‌چیز در ساده‌ترین شکل خود طراحی شده است. لاستیک‌های ۳۲ اینچی استاندارد، رینگ‌های ۱۷ اینچی و سیستم کوپایلوت ۳۶۰ درجه فورد ازجمله تجهیزات استاندارد در برانکو هستند. جلوپنجره خاکستری کربنی و شیشه‌های مات شده نیز ازجمله ویژگی‌های ظاهری برانکو 2021 هستند.

فورد برانکو مدل 2021

نسخه‌های مختلفی از برانکو عرضه خواهد شد که در مشخصات فنی و افرودی باهم تفاوت‌هایی دارند. از آنجایی که این ماشین یک خودروی ماجراجویی هست در چند نقطه خودرو درگاه خروجی برق 12 ولتی دیده می‌شود که در سفرهای آفرود و کمپی کمبود برق هم نداشته باشید. در‌های ماشین قابل جدا شدن هستند و سقف ماشین هم می‌تواند برداشته شود تا تجربه کاملاً متفاوت و هیجان‌انگیزی از افرود در یک خودرو باز در اختیار سرنشین‌ها قرار بگیرد.

طراحی داخلی فورد برانکو 2021

فورد در داخل خودرو هم ساده و کارآمدترین حالت ممکن را در نظر گرفته است. در اوج سادگی فورد تلاش کرده است تا حس و حال نسل‌های اول و معروف گذشته را در داخل کابین زنده کند.

فورد برانکو مدل 2021

در کنار آن صندلی های کاملا مبله ای تعبیه شده است که سواری فورد برانکو را به یک خودرو قرن بیست و یکمی تبدیل می کند. مانیتور 12 اینچی که با داشتن اپلیکیشن­های مخصوص افرود و نقشه‌های مخصوص تجربه متفاوتی از بیراهه نوردی را در اختیار سرنشین‌ها قرار می‌دهد. این خودروی که دامنه قیمتش تا دو برابر تغییر می‌کند  از 28 هزار دلار تا به بیش از 50 هزار دلار با توجه به امکانات خودرو تغییر قیمت دارد.

 

فورد برانکو مدل 2021

فورد برانکو مدل 2021

فورد برانکو مدل 2021

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها