کد خبر : 1200

ب ام و i3 با یک بار شارژ 246 کیلومتر پیمایش می کند

ب ام و i3 با یک بار شارژ 246 کیلومتر پیمایش می کند

شرکت بی‌ام‌و از نسخه فیس‌لیفت خودروی بی‌ام‌و i3 رونمایی کرد. این خودرو در مقایسه با نسخه گذشته خود برد بیشتری دارد.

به گزارش خودروتک، در روزهای اخیر شایعات زیادی در رابطه با مدل 2019 بی‌ام‌و i3 در فضای مجازی منتشر شده بود. بر اساس بسیاری از این شایعات، برد مدل 2019 بی‌ام‌و i3 با بهبود همراه است. اخیرا شرکت بی‌ام‌و از این خودرو به صورت رسمی رونمایی کرده است. این خودرو شایعات گذشته را تایید می‌کند.

نمونه قبلی بی‌ام‌و i3 به باتری 33 کیلووات ساعتی مجهز شده بود. مدل 2019 بی‌ام‌و i3 از باتری 42.2 کیلووات ساعتی بهره می‌برد. افزایش ظرفیت باتری باعث شده برد این دستگاه بهبود پیدا کند. راننده می‌تواند با این خودرو مسافتی برابر با 246 کیلومتر را طی کند. مدل 2017 این خودرو دارای حداکثر بردی برابر با 185 کیلومتر است.

این خودروی آلمانی در دو نسخه روانه بازار می‌شود. نمونه استاندارد این خودرو با نام بی‌ام‌و i3 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که از موتور برقی 170 اسب بخاری بهره می‌برد. سرعت این خودرو در مدت زمان 7.2 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. نمونه i3s این خودرو به موتور برقی 181 اسب بخاری مجهز شده است که شتابی برابر با 6.8 ثانیه را برای این خودرو به ارمغان می‌آورد.

راننده برای شارژ کامل باتری این دستگاه باید 7 ساعت و 30 دقیقه منتظر بماند که البته این زمان مربوط به شارژر استاندارد AC این خودرو است. در صورتی که راننده به شارژ سریع دسترسی داشته باشد، مدت زمان شارژ مدل 2019 بی‌ام‌و i3 به 1 ساعت و 30 دقیقه می‌رسد.

بی‌ام‌و علاوه بر استفاده از باتری جدید در مدل 2019 خودروی i3، تغییراتی را در ظاهر و کابین آن نیز اعمال کرده است. این شرکت آلمانی برای محصول جدید خود تریم‌ها و یک رنگ جدید نیز در نظر گرفته است. این خودرو در رنگ جدید Jucaro Beige متالیک در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

بی‌ام‌و در رابطه با استفاده از نرم‌افزاز iDrive 7 در این خودرو اطلاعاتی را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. با توجه به این موضوع انتظار می‌رود مدل 2019 بی‌ام‌و i3 دارای نرم‌افزار iDrive 6 باشد. این خودرو از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند و به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود. خریدار این خودرو می‌تواند با استفاده از اسمارت فون خود، باز و بسته بودن درب‌ها و پنجره‌ها را بررسی کند و همچنین سیستم تهویه آن را کنترل کند.

تولید خودروی جدید بی‌ام‌و از ماه نوامبر سال جاری میلادی شروع می‌شود. این کمپانی تاریخ عرضه این خودرو به بازار را اعلام نکرده است. در حال حاضر رانندگان می‌توانند نسخه قدیمی این خودرو را با قیمتی در محدوده 45 هزار دلار خریداری کنند.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها