کد خبر : 53701

آخرین وضعیت کف قیمت خودرو / حفظ فضای کاهش قیمت پراید

آخرین وضعیت کف قیمت خودرو / حفظ فضای کاهش قیمت پراید

در دو روزی که از هفته جاری سپری شده است شاهد کاهش قیمت پراید در قیمت های اعلامی از سوی آگهی دهندگان هستیم.

به گزارش خودروتک، پس از موج کاهش قیمت خودرو در نیمه آبان ماه، دلالان خودرو تلاش کردند با شایعه سازی در فضای مجازی مبنی بر افزایش 15 تا 30 درصدی قیمت خودرو بار دیگر روند قیمت ها را افزایشی کنند. شایعه که البته از سوی بازار خودرو جدی گرفته نشد.

اکنون که دو روز از هفته جاری سپری می شود شاهد هستیم که روزانه یک میلیون تومان از قیمت های اعلامی در آگهی ها کاسته شده است. 

قیمت اعلامی پراید 131 از سوی فروشندگان امروز (یکشنبه) به 112 میلیون تومان رسید که نسبت به پنجشنبه هفته گذشته 2 میلیون تومان کاسته شده است.

قیمت پراید 111 نیز نسبت به هفته گذشته 3 میلیون تومان کاهش داشته و به 128 میلیون تومان رسیده است. این قیمت ها در شرایطی است که خرید و فروش معنی داری که روی تقاضای خودرو اثر افزایشی داشته باشد و وجود ندارد و به گفته فعالان بازار خودرو، اغلب فروشندگان با تخفیف پای معامله حاضر می شوند.

در این شرایط سیگنال هایی که از بازار ارز می رسد نشان می دهد که روند قیمت ارز میل به کاهش داشته و این مساله می تواند روی بازارهای موازی از جمله بازار خودرو نیز گذاشته و قیمت خودرو کاهش بیشتری را در روزهای پیش رو تجربه کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها