کد خبر : 16120

با 250 میلیون تومان کدام مدل های مرسدس بنز را می توان خرید؟ + راهنمای خرید خودرو

با 250 میلیون تومان کدام مدل های مرسدس بنز را می توان خرید؟ + راهنمای خرید خودرو

هنوز هم می‌توان در بازار خریدوفروش بنز دست‌دوم خودروهای کارکرده اما سالمی را پیدا کرد که باقیمت مناسب، سواری بسیار نرم و راحتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. چند مدل از سدان‎های بنز از این ویژگی برخوردارند که در ادامه ویژگی‌ها و قیمت این خودروها را در بازار کنونی بررسی خواهیم کرد.

به گزارش خودروتک ، همان‌طور که می‌دانید مرسدس بنز یکی از برندهای خودروسازی لوکس دنیا است. خودروهای تولیدشده توسط این کمپانی با امکانات برابر با برندهای مشهور دیگر، از قیمت بیشتری برخوردار هستند. دلیل این اختلاف قیمت را شاید بتوان به تاریخچه فعالیت این خودروسازی ربط داد. کارل بنز مؤسس کمپانی بنز اولین خودروی موجود در جهان را ساخت و محصولی بکر و تازه از تکنولوژی را در اختیار بشریت گذاشت  و شاید بتوان گفت پیشرفت‌های روزافزون حال حاضر درزمینه خودروسازی را مدیون نبوغ‌های کارل بنز هستیم.

علاوه بر این در ایران نیز به دلیل ایجاد شرایط بد اقتصادی و تورم‌های زیاد در بازار خودرو، قیمت مرسدس بنز بیش از همه دنیا با سایر برندهای خودرو اختلاف دارد. به همین دلیل در سال‌های اخیر افراد کمتری قادر به خرید مرسدس بنز بوده‌اند. اما هنوز هم می‌توان در بازار خریدوفروش بنز دست‌دوم خودروهای کارکرده اما سالمی را پیدا کرد که باقیمت مناسب، سواری بسیار نرم و راحتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. چند مدل از سدان‎های بنز از این ویژگی برخوردارند که در ادامه ویژگی‌ها و قیمت این خودروها را در بازار کنونی بررسی خواهیم کرد.

بنزB200 2006-2008

بنزB200 در واقع یک هاچ‎بک 5 در است. این خودرو با موتور 4 سیلندر 5 سرعته اتوماتیک CVT توانایی تولید 126 اسب بخار نیرو را دارد. گشتاور این خودرو نیز به 185  نیوتون‎متر می‌رسد. این خودروی شهری کوچک با این عملکرد مصرف کمی ‌دارد و در هر 100 کیلومتر 7.4 لیتر می‌سوزاند. با این که این خودرو متعلق به 10 سال پیش است اما از نظر ایمنی و نیز سیستم‎های کمک راننده امکانات بسیار خوبی ارائه می‌دهد. این امکانات شامل 4 کیسه هوا، سنسور پارک، کروز کنترل، آینه‎های تاشو برقی گرمکن دار، چرخش نور در پیچ‎ها و بسیاری از امکانات دیگر است. هم‎اکنون در بازار فعلی خرید و فروش خودرو،  قیمت بنزB200 کارکرده، 245 میلیون می‌باشد. شما با خرید بنزB200 می‌توانید صاحب یک هاچ بک شهری لوکس با مصرف کم و امکانات فراوان شوید که از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است.

بنزC230 2005-2007

بنزC230 یک سدان خانوادگی نیمه لوکس است که نسل جدید آن در دنیا از شهرت بسیاری برخوردار است. نسخه‌های قدیمی این خودرو نیز در سال تولید خود محبوبیت زیادی داشتند. بنزC230 با پیشرانه 2.5 لیتری خود که به گیربکس اتوماتیک 7 سرعته تیپ ترونیک مجهز شده است، نیرویی معادل 190 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتونی تولید می‌کند. شتاب 0 تا 100 این خودرو نیز به 8.1 ثانیه می‌رسد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید بنزC230 به‌عنوان یک خودروی سدان خانوادگی سرعت بسیار خوبی دارد. هندلینگ و کنترل آن نیز در سطح بالایی قرار دارد. علاوه بر این فضای داخل این خودرو برای 5 سرنشین کاملاً کافی به نظر می‌رسد و فضای حمل بار بزرگی نیز دارد. بنابراین برای خانواده‌های پرجمعیت که ترجیح می‌دهند سفرهای خود را با ماشین طی کنند، خرید بنزC230 کارکرده گزینه بسیار مناسبی است. قیمت بنزC230 دست‌دوم سال 2005 تا 2007 در آگهی‌های خریدوفروش بنز کارکرده، حدود 220 تا 240 میلیون تومان است.

بنزE240 2003-2005

بنز Eکلاس یکی از کلاس‌های پرطرفدار و پرفروش مرسدس بنز می‌باشد که در طبقه‎بندی سدان‎های سایز متوسط لوکس قرار می‌گیرد. بنزE240 نیز یکی از مدل‎هایی است که در بدو ورود خود محبوبیت بسیاری پیدا کرد و بسیاری از سدان سواران بنز به فکر خرید بنز E240 افتادند. از آن زمان تاکنون هر سال به تعداد این طرفداران افزوده می‌شود. دلیل این محبوبیت نیز عملکرد خوب، فضای مناسب و ماندگاری بالای بنز E240 بوده است.

این خودرو با پیشرانه 2.6 لیتری با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک خود هماهنگی بسیار بالایی دارد. حاصل این هماهنگی نیروی 175 اسب بخاری و گشتاور 245 نیوتونی است. حداکثر سرعتی که بنزE240 به آن دست پیدا می‌کند 232 کیلومتر بر ساعت است. شتاب 0تا100 آن نیز به 9.4 ثانیه می‌رسد.

امکانات موجود در اتاق این خودرو در مقایسه با بنز Cکلاس از سطح بالاتر و لوکس‎تری برخوردار است. از طرفی فضای حمل بار و داخل کابین برای سرنشینان عقب مطابق نیاز خانواده‎ها تامین شده است. به همین دلیل افرادی که به خودروهای لوکس و خانوادگی علاقه دارند، خرید بنزE240 را در انتخاب‎های اولیه خود قرار می‌دهند.

منبع : ویرلن

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها