کد خبر : 83075

نمایندگی فروش محصولات امکو در بازار لوازم یدکی خودروی ایران

فروشگاه لوازم یدکی خودروی آریاگستر نماینده فروش محصولات شرکت اتحاد موتور (امکو Emco) شرکت امکو است. یک مجموعه تجاری، خدماتی که در زمینه تهیه، فروش و توزیع قطعات یدکی خودروهای سواری از جمله پراید، تیبا، پیکان، کوئیک، ساینا، پژو 405 و پژو 206 در بازار تهران فعالیت دارد.

محصولات بازرگانی آریا گستر را میتوان در یک نگاه کلی به مجموعه‌های شمع و وایر، لنت ترمز، بخاری نیسان، برف پاک کن و تیغه و موتور برف پاک کن، پروانه و فن، پمپ هیدرولیک فرمان و ... تقسیم بندی کرد.

هر آنچه که از قطعات یدکی خودرو نیاز دارید از ما بخواهید

یکی از مهمترین صنایع جهان در کنار املاک و مستغلات و استخراج نفت و گاز، صنعت خودروسازی و لوازم یدکی خودرو است. به طور همزمان، تغییر قابل توجهی به سمت فروش پس از فروش اینترنتی صورت گرفته است، به خصوص که این همه گیری در سراسر جهان ادامه دارد.

ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. شرکت‌های زیادی در زمینه پخش لوازم یدکی خودرو فعالیت دارند. که قیمت هر کدام به برند و کیفیت آن محصول بستگی دارد، مانند قیمت استارت و قیمت لنت امکو ، مجموعه آریا گستر نیز شرکتی معتبر در زمینه تامین لوازم یدکی خودروهای سواری با بهترین برند امکو و کیفیت ساخت و قیمتی مقرون به صرفه است.

لیستی از کاربردی‌ترین لوازم یدکی خودرو آریا گستر

  1. لنت ترمز: برای جلوگیری از تصادفات باید خودرو را متوقف نمود و اینکار با ترمز کردن صورت می‌گیرد که برای توقف خودرو به اصطکاک نیاز است و این اصطکاک با وجود لنت‌ها امکان‌پذیر است. لنت ترمزها را می‌توانید از قیمت مناسب 264000 تومان – 283000 تومان لنت ترمز پراید امکو تا قیمت 609000 تومان – 596000 تومان لنت ترمز عقب و جلوی سمند امکو خریداری کنید.
  2. استارت خودرو: قطعه مهمی که وظیفه راه‌اندازی خودرو را دارد، استارت آن است؛ رسالت آن با به چرخش در آوردن اولیه موتور برای روشن نمودن خودرو کامل می‌شود.
  3. شمع و وایر شمع: شمع قطعه‌ای است‌ کوچک که روی سیلندر خودرو جای می‌گیرد و وظیفه آن؛ عمل جرقه‌ زنی برای ایجاد احتراق در محفظه‌ مخصوص است. وایر شمع خودرو قطعه‌‌ای است که‌ برق را از کوئل یا دلکو به شمع انتقال می‌دهد.
  4. پروانه و فن خودرو: مهمترین سیستم موجود در خودرو، سیستم خنک‌کننده آن است. به دو دسته کلی آب خنک و هوا خنک تقسیم می‌شود. از مهمترین اجزای این سیستم‌ها میتوان رادیاتور، واتر پمپ، ترموستات و پروانه خنک‌کننده یا همان فن را نام برد. رنج قیمتی مجموعه موتور فن امکو در فروشگاه آریا گستر شامل:
  • پروانه فن پراید امکو 105000 تومان
  • پروانه فن پژو 206 امکو 118000 تومان
  • موتور فن 206 امکو 703500 تومان
  • موتور فن خاری 405 امکو 430000 تومان
  • مجموعه کامل موتور فن پراید امکو 811000 تومان است.

  1. دستگاه شیشه بالابر: شیشه بالابرهای برقی خودرو مکانیسم ساده‌‌ای دارند؛ هر مجموعه شیشه بالابر شامل یک مجموعه ریل و موتور الکتریکی است که شیشه جانبی ‌روی آن سوار شده و حرکت می‌‌کند.
  2. برف پاک کن: برف پاک کن خودرو قطعه‌ای مکانیکی الکتریکی است که وظیفه‌‌ی اصلی آن، پاک کردن شیشه‌ی جلو از باران، برف و گرد و خاک است و در شیشه‌ی عقب و چراغ‌های برخی خودروها نیز قابل نصب است.
  3. بخاری خودرو: در زمستان استفاده از بخاری جزو الزامات است که گرم کردن کابین ماشین توسط بخاری آن صورت می‌گیرد.
  4. واتر پمپ: همانطور که از نامش پیداست وظیفه‌اش مربوط به پمپاژ آب است؛ محل جاگیری آن بروی سیلندر و کنار تسمه تایم است. بدین معنی که با به حرکت در آوردن دائمی آب و ضد یخ در موتور و پمپاژ آنها از جوش آوردن خودرو جلوگیری می‌کند.

با اطمینان از آریا گستر خرید کنید

یکی از اصول خرید مطمئن این است که فروشنده بتواند نیازهای شما را برآورده کند و قیمت‌گذاری اصولی انجام دهد. حاشیه سود بالا و پایین هرکدام می‌توانند یکی از نشانه‌های عدم ثبات در قیمت‌گذاری باشند. یعنی قیمت بیش از حد پایین مشکوک و قیمت بیش از حد بالا نیز به طبع موجبات ضرر می‌شود.

فروشگاه آریا گستر جزو فروشندگان با سابقه و معتبر در بازار لوازم یدکی خودرو در تهران است که نمایندگی محصولات امکو (اتحاد موتور) را اخذ نموده و شما خریداران عزیز می‌توانید با طیب خاطر و بدون نگرانی کالای مورد نظر خود را با اصالت کالا و گارانتی تضمین کیفی و قیمتی به مراتب مناسب‌تر از فروشگاه‌های دیگر خریداری کنید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها