کد خبر : 83021

همه چیز درباره خرید لاستیک دولتی + لینک ثبت نام و قیمت

همه چیز درباره خرید لاستیک دولتی + لینک ثبت نام و قیمت

بهترین روش خرید لاستیک دولتی ثبت نام اینترنتی است. پس از طی کردن مراحل ثبت نام لاستیک دولتی ، محصولات خریداری شده به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد.

به گزارش خودروتک ، شرایط ثبت نام لاستیک دولتی در مورد تمامی شرکت‌های تولیدکننده لاستیک یکسان است. با این حال لازم است تا متقاضیان خرید لاستیک دولتی، در مورد کم و کیف این شرایط اطلاع دقیق داشته باشند. پس اگر قصد دارید از شرایط ثبت نام لاستیک دولتی اطلاع کسب کنید، تا پایان متن با دیجیاتو همراه باشید.

به‌وضوح می‌توان گفت که لاستیک دولتی بارز بیشترین سهم از این طرح سهمیه‌بندی را به خود اختصاص داده است. ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر، ایران تایر، گلدستون و یزد تایر نیز در این طرح به‌شکل متمرکز انجام می‌پذیرد.

اگر در این سامانه تاکنون ثبت نام نکرده‌اید، باید با وارد کردن اطلاعات هویتی و مشخصات ماشین خود، حساب کاربری بسازید. بارگذاری محصولات برای سفارش مراجعه کنندگان در روزکارهای کاری بین ساعت 9:30 تا 15:30 صورت می‌گیرد. تجربه نشان می‌دهد که باید در همان ساعت ابتدایی روز برای ثبت نام و سفارش لاستیک اقدام کنید تا با مشکل روبه‌رو نشوید.

پس از آن باید مشخصات لاستیک مناسب خودروی خود را در سامانه وارد کنید. به‌این ترتیب فهرست لاستیک‌های قابل سفارش برای شما به نمایش در می‌آیند. همان طور که اشاره کردیم، لاستیک‌ها به‌صورت دو حلقه‌ای قابل سفارش هستند. به‌این ترتیب با انتخاب لاستیک مد نظر، حواله الکترونیکی خرید تایر برای شما صادر می‌شود.

در حواله الکترونیکی مشخصات نمایندگی فروش تایر درج می‌شود. شما می‌توانید به‌صورت حضوری برای تحویل گرفتن تایر به‌نمایندگی مراجعه کنید. برای تحویل حضوری لازم است که علاوه بر حواله الکترونیکی، کارت ملی، کارت ماشین و برگه سبز خودرو را نیز همراه داشته باشید. همچنین خیلی از شرکت‌های تایرسازی، امکان ارسال آنلاین در فرآیند عرضه لاستیک دولتی را نیز فراهم کرده‌اند. به‌این ترتیب می‌توانید لاستیک را درب منزل تحویل بگیرید.

 مدارک لازم برای خرید لاستیک دولتی شامل؛ کارت ملی صاحب خودرو، کارت ماشین و برگ سبز خودرو است. شرایط ثبت نام لاستیک دولتی در مورد تمامی شرکت‌های تولیدکننده لاستیک یکسان است. 

قیمت لاستیک دولتی

سهمیه لاستیک هر خودرو در سال دو حلقه (حضوری) و چهار حلقه (اینترنتی) است. قیمت لاستیک دولتی ۱۰ تا ۳۵ درصد کمتر از قیمت بازار آزاد است (برای مثال اگر دو حلقه لاستیک در بازار آزاد یک میلیون تومان قیمت داشته باشد، یک جفت لاستیک دولتی را می‌توانید با قیمت ۶۵۰ هزار تا ۹۰۰ هزار تومان تهیه کنید)

 

قیمت لاستیک دولتی خودرو 

برند سایز  تعداد قیمت
لاستیک بارز  ۱۶۵/۶۵R۱۳ ۱ ۱,۲۹۲,۰۰۰
لاستیک بارز  ۱۷۵/۶۰R۱۳ ۱ ۱,۳۷۲,۰۰۰
لاستیک بارز  ۱۷۵/۷۰R۱۳ ۱ ۱,۴۷۲,۰۰۰
لاستیک بارز  ۱۸۵/۶۰R۱۴ ۱ ۱,۵۷۲۰۰۰
لاستیک بارز  ۱۸۵/۶۵R۱۴ ۱ ۱,۶۹۵,۰۰۰
لاستیک گلدستون ۱۸۵/۶۰R۱۴ ۱ ۱,۵۶۴,۰۰۰
لاستیک گلدستون ۱۸۵/۶۵R۱۴ ۱ ۱,۶۹۸,۰۰۰
لاستیک گلدستون ۱۸۵/۶۵R۱۵ ۱ ۱,۸۰۰,۰۰۰
لاستیک یزد تایر ۱۸۵/۶۵R۱۴ ۱ ۱,۷۰۰,۰۰۰
لاستیک یزد تایر ۲۰۵/۶۰R۱۴ ۱ ۱,۹۶۶,۰۰۰
لاستیک یزد تایر ۲۰۵/۶۰R۱۵ ۱ ۲,۱۰۰,۰۰۰

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است لاستیک خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها