کد خبر : 83016

اولین خودروهای وارداتی پلاک ملی شدند

اولین خودروهای وارداتی پلاک ملی شدند

اولین خودروهای وارداتی پلاک ملی شدند و چانگان CS35 پلاس توانست تا مجوز شماره‌گذاری را دریافت کند.

به گزارش خودروتک ، چانگان CS35 پلاس که با مدل های تیپ ۲ و ۳ عرضه شده است، توانسته تا مجوز پلاک ملی را اخذ کند. دیروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ اولین خودروهای وارداتی در دوره جدید شماره‌گذاری شدند و به این ترتیب فرایند شماره‌گذاری سایر خودروهای وارداتی هم آسان تر می‌شود.

با وجود آغاز شماره‌گذاری CS35 پلاس همچنان مشکل قیمت‌گذاری و عدم رضایت مشتریان این خودرو از عملکرد شورای رقابت و سازمان حمایت وجود دارد. گفته می‌شود که در هفته آینده بحث قیمت این کراس اوور وارداتی به نتیجه خواهد رسید.

قوای فنی این کراس اوور کامپکت را یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) تشکیل داده است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۵۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده دوکلاچه تَر به چرخ های جلو می‌رسد. نکته مهم این است که این موتور از سری موتورهای بلوکُر جدید چانگان است و از مزیت های آن می توان به راندمان حرارتی مناسب و همچنین تولید آلایندگی کم اشاره کرد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مکفرسون است اما در عقب تعلیق ساده توییست بیم را داریم. پیشرانه چانگان CS35 پلاس استاندارد آلایندگی یورو ۶ را دارد و مصرف ترکیبی در این خودرو ۶.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

چانگان CS35 پلاس که اولین خودروی وارداتی با پلاک ملی است، با تیپ های ۲ و ۳ به بازار عرضه می‌شود. تفاوت این تیپ ها در سطح امکانات ایمنی و رفاهی است. نمونه فول آپشن این کراس اوور چینی و وارداتی به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سقف پانوراما، دوربین عقب و دوربین زیر آینه شاگرد، فناوری LED چراغ ها، جلو آمپر دیجیتال، تهویه اتوماتیک، تریم داخلی چرمی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… مجهز است.

 

منبع: آخرین خودرو

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها