کد خبر : 82159

دوباره ۳۸ خودرو خارجی عرضه می شود

دوباره ۳۸ خودرو خارجی عرضه می شود

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری بزرگ‌ترین مزایده سراسری الکترونیک و عرضه ۳۸ خودروی خارجی این سازمان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصاد آنلاین، براساس اعلام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ، صاحب حجتی در خصوص برگزاری مزایده ۲۶۴ اظهار داشت: این مزایده با مشارکت سی استان کشور با ارزش ریالی افزون بر یک هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان از دوازدهم تا هجدهم دی ماه در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) برگزار می‌شود.

قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه خاطرنشان کرد: در این مزایده کالاهایی چون ماشین آلات راهسازی، تجهیزات صنعتی، لوازم و کالاهای الکترونیک، تاسیسات پالایشگاهی و ۳۸ خودروی رسوبی باقیمانده از مزایده‌های فوق العاده گذشته این سازمان در معرض فروش قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: استان‌های هرمزگان، بوشهر، قزوین و خوزستان به ترتیب بالاترین میزان کالاهای ارائه شده در این مزایده را به خود اختصاص داده‌اند.

عضو هیات مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ارائه ۴۷۰ کیلوگرم زعفران در استان هرمزگان را یکی از شاخص ترین ارائه های این سازمان در مزایده سراسری الکترونیک ۲۶۴ برشمرد و تصریح کرد: خودروهای رسوبی باقی مانده از مزایده‌های فوق العاده پیشین نیز از طریق دو استان بوشهر و هرمزگان عرضه شده اند.

حجتی زمان رمزگشایی این مزایده را ۲۱ دی ماه و با حضور اعضای شورای فروش این سازمان اعلام کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها