کد خبر : 75313

خودرو تارا رنگارنگ می آید | ایران خودرو سنت تولید خودرو بدون تنوع رنگ را می شکند؟

خودرو تارا رنگارنگ می آید | ایران خودرو سنت تولید خودرو بدون تنوع رنگ را می شکند؟

در کنار ایرادهایی مانند عدم تغییر نسل و دور بودن از زبان طراحی روز دنیا در صنعت خودرو ایران، می توان به عدم تولید خودرو با تنوع رنگ را هم اضافه کرد. به نظر می رسد این آخری ناشی از کم لطفی خودروسازان باشد نه نبود دانش فنی و بهانه های رایج مانند نبود نقدینگی و تحریم و ...

به گزارش خودروتک، هر بار که صحبت از عدم تنوع رنگ در تولید خودروهای داخلی به میان می آید خودروسازان توپ را به زمین مشتریان می اندازند که آنها رنگ سفید را به دیگر رنگ ها برای خرید ترجیح می دهند. اما اگر سری به نمایشگاه های خودروی کلاسیک که در کشورمان زده می شود انداخته باشید در همان نگاه اول متوجه تنوع رنگ بسیار بالایی می شوید که نشان می دهد ایرانی ها اتفاقا علاقمند به خرید خودروهای رنگی هم هستند.

در واقع در طول چند دهه گذشته خودروسازان از تولید و عرضه خودروهایی با طیف های رنگی متفاوت عقب نشینی کرده و به نوعی گزینه ای پیش روی خریداران نگذاشته اند. حتی رنگ مشکی که در دنیا پرفروشترین رنگ خودرو است نیز در سبد محصولات داخلی کمتر از رنگ سفید عرضه می شود.

خودرو تارا با 16 رنگ مختلف

اما به نظر می رسد ایران خودرو قصد دارد با تنوع رنگ دادن به بدنه خودرو تارا این سنت تولید خودرو با رنگ های محدود را بشکند که اتفاق مبارکی در صنعت خودرو کشور خواهد بود.

براساس شنیده ها 16 رنگ مختلف برای تنوع رنگ دادن به بدنه خودرو تارا در نظر گرفته شده است. البته هنوز زمان عرضه خودرو تارا رنگی مشخص نیست اما همین که ایران خودرو در این مسیر گام برداشته را باید به فال نیک گرفت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها