کد خبر : 72309

فردا معاینه فنی خودروهای بانوان رایگان است

فردا معاینه فنی خودروهای بانوان رایگان است

مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران از تخصیص دو خط معاینه فنی خودرو ویژه بانوان به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه (س) و به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصاد آنلاین، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و بزرگداشت مقام زن از روز یکشنبه مورخ ۳ بهمن به مدت یک هفته خط ویژه ارائه خدمات معاینه فنی به خودرو‌های بانوان در مراکز چمران و شقایق اختصاص خواهد یافت.

محمدرضا گویا مدیرروابط عمومی ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران درباره این خبر، بیان کرد: در این ایام علاوه بر اختصاص خط ویژه به بانوان، ایستگاه «از من بپرسید» در سالن‌های معاینه فنی این دو مرکز تعبیه و بانوان می‌توانند در صورت نیاز جهت اطلاع از مسائل فنی خودرو از مشاوره و توضیحات کارشناسان مربوطه استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی این ستاد درباره وضعیت مراجعات در مراکز گفت: در حال حاضر روزانه در حدود ۶ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کنند که با توجه به تعداد مراکز معاینه فنی در شهر تهران و پراکندگی آن‌ها و بالاخص استفاده مراجعان از نوبت دهی اینترنتی، خوشبختانه شرایط مراکز عادی و تقریبا اکثر مراکز فاقد صف است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، گویا در ادامه گفت: درضمن برای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، تعدادی از مراکز در روز‌های جمعه فعال بوده که از هفته گذشته مرکز نیایش در شمال غرب تهران به آن اضافه شده است. شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها