کد خبر : 62151

بازگشایی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سراسر کشور

بازگشایی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سراسر کشور

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از بازگشایی تمامی مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خودروتک، سرهنگ علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت فعالیت مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در کشور گفت: برابر تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد فعالیت مشاغل گروه دوم در شهرهای قرمز، کلیه مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری در سراسر کشور بازگشایی شده و اقدام به ارائه خدمات به شهروندان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ارائه خدمات در این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد، افزود: متقاضیان از طریق مراجعه به سایت پلیس راهور باید نسبت به دریافت نوبت اینترنتی اقدام کرده و در زمان مشخص به این مراکز مراجعه کنند. لازم است که شهروندان از آوردن همراه به این مراکز پرهیز کنند.

به گفته محمدی، فرآیند دریافت نوبت اینترنتی مراکز تعویض پلاک بسیار راحت بوده و با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ قابل انجام بوده و نیازی به مراجعه به کافی نت و ... نیست.

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در تمام کشور از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ بوده و بعد از اتمام ماه رمضان از روز شنبه به بعد از ۷ تا ۱۶ خواهد بود.

محمدی درباره اعتبار وکالت نامه‌های منقضی شده نیز گفت: اگر  زمان وکالت نامه‌ای در روزهای تعطیلی مراکز تعویض پلاک به اتمام رسیده باشد، به تعداد روزهای تعطیل بر این مدت افزوده خواهد شد. اما اگر وکالت نامه‌ای همچنان دارای اعتبار باشد، روزهای تعطیل بر مدت آن افزوده نخواهد کرد.  

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها