کد خبر : 47354

قیمت پایه 10 خودرو سایپا برای سه ماهه دوم سال 99 اعلام شد

قیمت پایه 10 خودرو سایپا برای سه ماهه دوم سال 99 اعلام شد

پس از چند هفته اخبار ضد و نقیض، سرانجام افزایش مجدد قیمت خودرو در سال 99 اجرایی شد. باتوجه به تصمیمات اتخاذ شده، خودروسازان باتوجه به روند تورم بخشی، می توانند در هر فصل تقاضای بازنگری در قیمت مصوب خودرو را داشته باشند. براین اساس سایپا قیمت مصوب جدید 10 محصول خود را برای فصل دوم سال 99 اعلام کرد.

به گزارش خودروتک، شرکت سایپا بصورت رسمی قیمت پایه مصوب شورای رقابت برای خودروهای تولیدی سه ماهه دوم سال را اعلام کرد.

نکته قابل ملاحظه در خصوص قیمت های این جدول این است که این قیمت ها قیمت پایه خودرو هستند و هزینه هایی مانند مالیات، بیمه و شماره گذاری به آنها اضافه می شود. در واقع این مبالغ سهم شرکت سایپا از فروش این محصولات است.

سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نامه ای به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: پیرو اعلام متوسط نرخ رشد(تورم) هزینه های تولید محصولات این شرکت برای سه ماهه اول سال 1399 از سوی بانک مرکزی و نیز عطف به نامه شماره 368-99-10-ص مورخ 28 تیرماه امسال شورای رقابت در خصوص ابلاغ افزایش قیمت خودروهای مشمول قیمت گذاری براساس تغییرات قیمت پایه(سبد هزینه) و همچنین مصوبات جلسه سی و نهم کمیته خودرو وزارت صمت(مورخ 27 تیرماه 99)، نرخ خالص فروش سهم کارخانه محصولات سایپا برای سه ماهه دوم سال 1399 به شرح جدول زیر اعلام می شود:

قیمت پایه محصولات سایپا در سه ماهه دوم سال 99

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها