کد خبر : 40280

اقدامات پلیسی برای توقف خودروهای غیربومی در یکی از شهرهای جنوبی

اقدامات پلیسی برای توقف خودروهای غیربومی در یکی از شهرهای جنوبی

فرماندار ویژه آبادان گفت : پلیس مجاز است خودروهای ناشناس و غیر بومی را سریعا توقیف نماید.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از  اجرای طرح شناسایی تمام خودروهای غیر آبادانی و خروج اجباری آن ها از شهر خبر داد و گفت : پلیس مجاز است خودروهای ناشناس و غیر بومی را سریعا توقیف نماید.

او با بیان اینکه از امروز به جز سوپر مارکتها، نانوایی ها، داروخانه ها و قصابی، میوه فروشان مسقف و مرغ فروشیها، سایر صنوف و کسبه کلا تعطیل خواهند بود، افزود :  تمام اصناف و بازاریان و کسبه به غیر از موارد فوق الذکر باید خود شخصا درب محل کسب خود را ببندند. عدم تمکین به این دستور العمل تخلف محسوب و برخوردهای قضایی جدی صورت خواهد گرفت. پلیس انتظامی مجاز است که محل کسب متخلفین را سریعا پلمپ نماید.

اقدام پلیس در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت :عوامل نیروی انتظامی در جهت همکاری با شورای سیاست گذاری مقابله با بحران کرونا در آبادان شناسایی و رصد خودروهای مسافر در سطح شهرستان را در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه  عملیاتی که دیروز با تلاش پلیس راهور و یگان امداد این فرماندهی در سطح شهر صورت گرفت، تعداد ۱۲۷ دستگاه خودروی پلاک غیراز شهرستان آبادان مورد شناسایی و رصد قرار گرفت که از این مجموع تعداد ۳۴ دستگاه به دلیل حضور غیر موجه و صرفا در جهت تفریح و گردش در آبادان با همکاری ماموران به خارج از شهرستان هدایت گردیدند  افزود: سایر خودرو‌های استعلام شده مالکان آن‌ها شاغل و ساکن در آبادان بوده وفقط پلاک آن‌ها شهرستانی بوده است.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه با بیان اینکه هرپلاک غیربومی لزوما مسافر نیست بلکه شاغل و یا ساکن در آبادان است گفت:خودرو‌هایی که از هر راهی ویا با هرترفندی وارد آبادان می‌شوند مجددا توسط عوامل انتظامی سطح شهر به خارج از شهرستان هدایت می‌شوند چرا که جدی نگرفتن این بیماری توسط برخی از هموطنان به زنجیره شیوع این ویروس دامن می‌زند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها