کد خبر : 14311

اعلام تغییرات نهایی طرح ترافیک سال 98 + جدول

اعلام تغییرات نهایی طرح ترافیک سال 98 + جدول

از 17 فروردین ماه طرح ترافیک و زوج و فرد با همین شیوه ادامه خواهد داشت و اگر بنا باشد که تغییری در آن اعمال شود قبل ‌تر اطلاع ‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خودروتک ، در چند سال اخیر، کلان شهر ها بسیار درگیر موضوع ترافیک شده‌اند. ترافیک سنگین از مشکلاتی است که در دنیای پر جنب و جوش کنونی دامن گیر اکثر کشورها شده است. در ایران، علاوه بر شهر های بزرگ مثل تهران، شیراز، مشهد، اصفهان و …. شاهد ترافیک های شدید در شهر های کوچک و حتی شهرستانها نیز هستیم. این مشکلات و پیامدهای آنها باعث شده پلیس راه و ترافیک به فکر راه چاره ای برای سبک کردن مسیر های تردد و رفت و آمد آسان تر خودرو ها بکند. به دنبال این تصمیم، شورای عالی ترافیک، حق عبور و تردد را در ساعات خاصی از روز برای خودرو های خاصی ممنوع کرد و این طرح را به عنوان طرح زوج و فرد معرفی نمود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقف اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام نوروز خبر داد. سردار محمدرضا مهماندار در نشست خبری صبح امروز خود در مورد تمهیدات پلیس راهور پایتخت در ایام نوروز گفت: از روز 29 اسفندماه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران متوقف شده و این وضعیت تا پایان تعطیلات نوروزی یعنی 16 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

طرح ترافیک

مهماندار با بیان اینکه در سال آینده تغییری در طرح ترافیک و زوج و فرد ایجاد نخواهد شد، گفت: از 17 فروردین ماه طرح ترافیک و زوج و فرد با همین شیوه ادامه خواهد داشت و اگر بنا باشد که تغییری در آن اعمال شود قبل ‌تر اطلاع ‌رسانی خواهد شد.
جدول تغییرات طرح ترافیک سال 98 به شرح زیر اعلام شده است:

منبع: دیجیاتو
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها