کد خبر : 11595

ورود کمیسیون اصل 90 به گرانی خودرو

ورود کمیسیون اصل 90 به گرانی خودرو

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: در این کمیسیون درباره گرانی خودرو و برخی از اقلام قطعات خودرو بر مبنای شکایت رسیده به کمیسیون نامبرده با دولتی‌ها تشکیل جلسه دادیم

به گزارش خودروتک، داود محمدی نماینده مردم قزوین افزود: همانطور که می‌دانید پرونده‌ای که در کمیسیون اصل ۹۰ در ارتباط با خودرو‌ها داشتیم که در رابطه با گرانی خودرو و تعهد نداشتن خودروسازان است.

وی افزود:​ با وجود اینکه مجلس درحال بررسی بودجه است، اما ما این پرونده را در دستور کار قرار دادیم و از وزیر صنعت معدن و تجارت، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسی کل کشور، معاونت حقوقی رئیس جمهوری و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دعوت بعمل آوردیم که در این جلسه حضور داشتند.

محمدی گفت:​ در این نشست دغدغه‌های مردم به مسئولان منتقل شد یک روند خوبی در خودروسازی آغاز و ظرفیت تولید دو برابر شده است که در جلسه تأکید شد این روند ادامه پیدا کند و ما هرچقدر تولیدات مان افزایش پیدا کند زودتر می‌توانیم تعهدات خود را عملیاتی کنیم.

وی افزود: نکته بعدی این بود که خودروسازان از قبل تعهداتی به مردم داشتند و به تأخیر افتاده است. فروش فوری را در حداقل زمان انجام دهند و به تعهداتی که از قبل در این خصوص داشته اند جامه عمل بپوشانند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ گفت: مقرر شد که یک کارگروه در این باره تشکیل شود تا بر جاری و ساری شدن تعهدات نظارتی وجود داشته باشد.

منبع: صدا و سیما

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها