کد خبر : 75334

تصاویر و اطلاعات دقیق تر از اولین شاسی بلند لوتوس

تصاویر و اطلاعات دقیق تر از اولین شاسی بلند لوتوس

سدان برقی لوتوس Type ۱۳۳ بسیار شبیه به شاسی بلند Eletre بوده و قرار است در چین مونتاژ شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سال ۲۰۲۲ است و Eletre به طور رسمی عرضه می‌شود و در کنار آن یک سدان الکتریکی نیز در سال آینده عرضه می‌شود.

در واقع، رقیب پورشه تایکان که هم اکنون با نام "Type ۱۳۳" شناخته می‌شود، در سال ۲۰۲۳ به عنوان دومین مدل ساخت چین پس از SUV معرفی می‌شود.

اعتقاد بر این است که طراحی این سدان در مرحله نهایی شدن است و خودروسازی لوتوس بیان می‌کند که این خودرو چیزی بیش از یک Eletre کم ارتفاع خواهد بود.

 با توجه به اینکه Eletre دارای موتور‌های دوگانه با قدرت ترکیبی ۵۹۲ اسب بخار است، این سدان باید همان مشخصات SUV و سدان Zuffenhausen را داشته باشد.

با این حال، لوتوس قبلاً گفته بود که نسخه‌های قدرتمندتری وجود خواهد داشت، بنابراین Type ۱۳۳ در نهایت می‌تواند با توربو و یا توربو اس دوئل کند.

 در واقع، در حال حاضر شایعاتی در مورد یک Eletre سه موتوره با قدرت فوق العاده ۹۰۰ اسب بخار وجود دارد که همچنان کمتر از تسلا مدل S Plaid و Lucid Air Dream Edition Performance است.

توسعه لوتوس در سال ۲۰۲۴ با Type ۱۳۴ به عنوان یک کراس اوور الکتریکی کوچکتر ساخته شده در ووهان برای مبارزه با نسل بعدی پورشه ماکان فقط برای خودرو‌های برقی ادامه خواهد یافت. در سال ۲۰۲۶، نتیجه همکاری با Alpine در یک خودروی اسپرت الکتریکی که در Hethel ساخته خواهد شد، محقق خواهد شد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها