کد خبر : 74429

مرسدس بنز AMG GT Track | هیولای 778 اسب بخاری مخصوص پیست

مرسدس بنز AMG GT Track | هیولای 778 اسب بخاری مخصوص پیست

تنها ۵۵ نمونه از خودروی پیست مرسدس AMG GT سری Track با قیمت اولیه ۳۶۹ هزار یورو تولید خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مرسدس AMG GT Track Series به عنوان یک نسخه محدود از سری Black که منحصراً برای پیست است، معرفی شد. این قدرتمندترین ماشین پیست است که تا به حال از AMG در دسترس قرار گرفته است.

 خودرو مرسدس AMG GT سری Track از رنگ انحصاری Manufaktur Hightech Silver Magno با روکش نیمه براق و دارای روکش قرمز و آنتراسیت است. در زیر کاپوت، یک نسخه تیون شده از موتور ۴.۰ لیتری توئین توربو V۸ از سری AMG GT Black وجود دارد که خروجی این خودرو را به ۷۷۸ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور می‌رساند.

این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعته مسابقه‌ای هیولند HLS برای دیفرانسیل عقب منتقل می‌شود. این خودروی جاده‌ای دارای گیربکس هفت سرعته دوکلاچه است. سری Track بر روی دمپر‌های چهار طرفه Bilstein سوار می‌شود که هر کدام دارای یک تنظیم سرعت بالا و پایین  هستند.

مرسدس-AMG GT سری Track با قدرت 778 اسب بخار فقط در مسیر معرفی شد

 

همچنین امکان تغییر ارتفاع سواری نیز وجود دارد؛ علاوه بر این امکان تغییر تنظیمات نوار ضد رول نیز وجود دارد. این خودرو دارای قطعات فیبر کربنی در کاپوت، گلگیرها، رکاب‌ها، دریچه عقب و سپر عقب است.

مرسدس-AMG GT سری Track با قدرت 778 اسب بخار فقط در مسیر معرفی شد

 

فضای داخلی دیگر هیچ یک از امکانات سری جاده‌ای بلک را ندارد. یک کنسول وسط از جنس کربن و صندلی‌های مسابقه ای وجود دارد. برای تغییر آیرودینامیک برای استفاده در مسیر، کاپوت دارای یک خروجی هوای بزرگ است که هوای گرم را به بیرون از محفظه موتور هدایت می‌کند.

مرسدس-AMG GT سری Track با قدرت 778 اسب بخار فقط در مسیر معرفی شد

 

اسپلیتر یک طرح انحصاری برای این مدل است. گلگیر‌های جلو دارای پنجره‌هایی هستند که نیروی رو به پایین را در محور جلو افزایش می‌دهند. شکل رکاب‌های جانبی هوا را برای خنک کردن ترمز‌های عقب هدایت می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها