کد خبر : 72788

رندرهای اشکودا فابیا مونت کارلو منتشر شد

رندرهای اشکودا فابیا مونت کارلو منتشر شد

شرکت خودروسازی اشکودا در ماه می ۲۰۲۱ از نسل چهارم فابیا رونمایی کرد و اکنون قرار است برای تکمیل خط تولید این سوپرمینی جدید آماده شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، مونت کارلوی قرار است به عنوان یک خودروی برتر اواخر امسال معرفی و در اروپا به فروش برسد. دقیقاً مانند سایر مدل‌های این برند، این خودرو دارای امکانات به روزی است. 

طرح‌ اولیه ای که از این خودرو منتشر شده نشان می دهد این خودرو یک هاچ بک ساب کامپکت است که با ظاهری دو رنگ با ترکیب بدنه‌ای عمدتا قرمز با سقف مشکی خواهد بود. آینه‌های جانبی نیز ظاهری تیره خواهند داشت و همین موضوع را در جلوپنجره شرکتی و ستون A می‌توان دید.

با توجه به این تصویر می توان برداشت کرد که فابیا مونت کارلو دارای چراغ‌های جلو و عقب رنگی است که با روکش مشکی جلو و عقب همخوانی دارد. از دیگر تغییرات قابل مشاهده می‌توان به چرخ‌های بزرگ با اندازه ۱۸ اینچ اشاره کرد، زیرا اشکودا در حال حاضر این اندازه را برای نسخه‌های کوچکتر فابیا ارائه می‌دهد و مجموعه‌ای از آلیاژ‌های بزرگتر نیز بسیار زیاد است.

اشکودا فابیا مونت کارلو 2022 با ارتقاهای بصری فانتزی مورد آزار قرار گرفت

 کابین نیز تم قرمز و مشکی دارد و در عین حال دارای گرافیک اختصاصی مونت کارلو روی صفحه‌نمایش لمسی، فیبر کربن و صندلی‌های اسپرت‌ است. احتمالا گیربکس 6 سرعته دستی باشد، به این معنی که موتور سه سیلندر ۱.۰ TSI ارائه خواهد شد، همچنین این احتمال وجود دارد که واحد ۱.۵ لیتری چهار سیلندر قوی‌ در دسترس خواهد بود، زیرا مونت کارلو به عنوان نسخه "RS lite" ارائه خواهد شد.

اشکودا فابیا مونت کارلو 2022 با ارتقاهای بصری فانتزی مورد آزار قرار گرفت

 

آخرین نسل فابیا در حال حاضر به طور قابل توجهی گران‌تر از نسل قبلی خود است و ناگفته نماند که مونت کارلو از امتیاز قابل توجهی برخوردار است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها