کد خبر : 70872

آغاز فروش ارزان ترین شاسی بلند هیوندای

آغاز فروش ارزان ترین شاسی بلند هیوندای

هیوندای ۲۰۲۲ Venue یکی از ارزان‌ترین کراس اوور‌های فروخته شده در آمریکا است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هیوندای ۲۰۲۲ Venue یکی از ارزان‌ترین کراس اوور‌های فروخته شده در آمریکا است اما این نکته حائز اهمیت است که این خودرو با وجود مقرون به صرفه بودن، کم امکانات نیست و برعکس،  دارای مجموعه‌ای از امکانات مختلف از جمله کمک‌های راننده استاندارد و یک سیستم اطلاعات سرگرمی قوی با اپل کارپلی و اتو اندروید است.

این خودرو ممکن است ظاهر جذابی نداشته باشد اما در داخل بسیار جادار است و شگفت‌انگیز است. در حالی که با سیستم چهارچرخ محرک در دسترس نیست و موتور آن در بزرگراه کار می‌کند، برای محدودیت‌های سرعت و فضا‌های تنگی که مناطق شهری را تعریف می‌کنند، کاملاً مناسب است.

خط تولید Venue برای مدل سال ۲۰۲۲ هیچ تغییر قابل توجهی نکرده است. تریم لیمیتد نه تنها تمام محتوای موجود در دو مدل دیگر را دارد، بلکه دارای ویژگی‌های ظاهری و داخلی متمایز است  که شامل چرخ‌های ۱۷ اینچی، سقفی با رنگ سفید و رنگ انحصاری جین (همچنین تنها رنگ موجود) است. همچنین دارای روکش چرمی با ترکیبی منحصر به فرد است. 

بببب

 

هر مکان مجهز به یک موتور چهار سیلندر ۱۲۱ اسب بخاری است که انگیزه کافی را در اطراف شهر ارائه می‌دهد، اما قدرت عبور در بزرگراه را کاملاً کاهش می‌دهد. گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) تنها جعبه دنده است. خریدارانی که خواهان سیستم چهارچرخ متحرک هستند ناامید خواهند شد، زیرا همه مدل‌ها فقط محرک جلو هستند.

بببب

 

علیرغم ابعاد کوچکش، Venue نسبت به اندازه‌اش کابینی جادار دارد. هر دو صندلی جلو و عقب فضای کافی برای سرنشینان دارند و کوسن‌های هر دو ردیف راحت هستند. طراحی به خصوص پر زرق و برق نیست، اما فضای داخلی به خوبی مونتاژ شده و با تابلوی برق محکم، و یک پشت آمپری جذاب و سیستم اطلاعات سرگرمی تقویت شده است.

بببب

 

فرمان با روکش چرمی و دستگیره تعویض دنده استاندارد و تریم SEL هستند. گرمکن صندلی‌های جلو و ورود غیرفعال با استارت دکمه‌ای اختیاری هستند، اما در لیمیتد استاندارد هستند. حیف که هیچ کنترل آب و هوای دو منطقه ای، فرمان گرم شونده، نمایشگر هدآپ، تنظیمات برقی برای صندلی‌های جلو، یا شارژ بی سیم تلفن وجود ندارد.

بببب

 

همچنین مدل‌های پایه فاقد کنسول میانی هستند و مدل لیمیتد بالا با سانروف در دسترس نیست. با این حال، کابین Venue مکانی دلپذیر برای گذراندن زمان است و با استفاده از صندلی‌های عقب تاشو ۶۰/۴۰، دارای ۱۹ فوت مکعب فضای بار است. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها