کد خبر : 65895

فراری SF90 با تیونینگ نوویتک

فراری SF90 با تیونینگ نوویتک

شرکت Novitec تغییرات جدیدی را در خودرو سوپراسپورت هیبریدی اش اعمال خواهد کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت Novitec یک برند تیونینگ آلمانی است که به سبک تنظیم پایین، اما در عین حال قابل توجهی شهرت دارد، به سنت خود در مورد ارتقا und بی حد و حصر خودروی الکتریکی Ferrari SF۹۰ Stradale ادامه می‌دهد.

نه اینکه ابرخودروی هیبریدی به آن احتیاج داشته باشد، اما، مطمئناً اضافه کردن کمی قدرت اضافی باعث ورود صدمه‌ای به آن نخواهد شد.

خودروی Ferrari SF ۹۰ Stradale

تغییرات ابرخودروی هیبریدی Ferrari SF۹۰ Stradale 

با این اوصاف، تغییرات Novitec برای این ابرخودروی ایتالیایی همراه با بیت‌های روغنی آن است. این شرکت ابتدا بر روی بهینه سازی بیشتر عملکرد موتور V۸ توئین توربو تمرکز کرد و به آن سیستم اگزوز و کاتالیزور‌های فلزی با عملکرد بالا داد. این ارتقا کل خروجی سیستم را به ۱۰۳۳ اسب بخار (۷۶۰ کیلووات) افزایش می‌دهد، در حالی که گشتاور در ۶۳۳ پوند فوت (۸۵۸ نیوتن متر) به اوج خود می‌رسد. در مقایسه، یک سهام SF۹۰ Stradale از موتور V۸ و سه موتور الکتریکی ۹۸۶ اسب بخار (۷۳۵ کیلووات) و ۵۹۰ پوند فوت (۸۰۰ نیوتن متر) تولید می‌کند. این یک تغییر جزئی است، اما قطعاً بیشتر از این خواهد بود.

خودروی Ferrari SF ۹۰ Stradale

مسئولان Novitec اعلام کردند که می‌توانند با درخواست مشتریان داخل اتاق کابین را اصلاح کنند، اگرچه تصاویر دیده شده در وب سایت تیونر نمونه‌ای از آن را نشان نمی‌دهد. طبق حدس کارشناسان موارد به روز شده در این خودروی الکتریکی مدرن به ترتیب هستند.

از نظر بصری، یافتن موارد به روز شده در این نمونه تنظیم شده SF۹۰ دشوار است. این خوب است، زیرا Novitec گفت که پیشرفت‌های آیرودینامیکی هنوز در دست توسعه است، بنابراین به احتمال زیاد دیر یا زود شاهد به روزرسانی آن خواهیم بود. با این حال، توجه به این نکته مهم است که Novitec با چرخ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی و همچنین فنر‌های اسپرت، به روزرسانی‌های بصری و هندلینگ SF۹۰ را ارائه داده است. نمونه اول در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ارائه می‌شود و در تصویر نشان داده شده دارای ظاهری ZV است.

ابرخودروی هیبریدی

در ادامه چند تصویر از این ابرخودروی هیبریدی را مشاهده می کنید:

خودروی برقی

خودروی الکتریکی

سوپر اسپرت برقی

Ferrari SF ۹۰ Stradale

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها