کد خبر : 65185

Xbus | پیکاپ کوچک آلمانی با پیمایش 600 کیلومتری

Xbus | پیکاپ کوچک آلمانی با پیمایش 600 کیلومتری

شرکت آلمانی Electric Brands با رونمایی از Xbus، پلت فرم خودرو‌های الکتریکی مدولار خود را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Electric Brands با رونمایی از Xbus، پلت فرم خودرو‌های الکتریکی مدولار خود را به نمایش می‌گذارد. این EV کوچک آلمانی پیکاپی کاملاً دوست داشتنی و قابل ستایش است.

اگر چیزی در مورد استایل Xbus باعث می‌شود که خاطره‌ای مبهم به ذهن ها خطور کند، این امر به دلیل رندر‌های این دستگاه با نام eBussy از سال ۲۰۲۰ است. اکنون، این مدل یک نمونه اولیه تمام عیار است و کاملا متفاوت نسبت به دیگر پیکاپ ها به نظر می‌رسد.

حداقل با تعریف قانونی در اروپا، Xbus خودرو نیست؛ این پیکاپ در کلاس L۷e چهارچرخه هاست. باتری استاندارد این پیکاپ فقط ۱۰ کیلووات ساعت ظرفیت دارد، که برای شارژ ۱۲۴ مایل (۲۰۰ کیلومتر) در ساعت کافی است. به عنوان یک گزینه، بسته ۳۰ کیلووات ساعتی برد را تا ۳۷۳ مایل (۶۰۰ کیلومتر) افزایش می‌دهد.

کوچکترین پیکاپ برقی آلمانی با 75 اسب بخار قدرت

Xbus از موتور‌های الکتریکی چهار توپی استفاده می‌کند که حداکثر قدرت ۷۵ اسب بخار (۵۶ کیلووات) و ۲۰ اسب بخار (۱۵ کیلووات) قدرت مداوم را دارند. حداکثر سرعت ۶۲ مایل در ساعت (۱۰۰ کیلومتر در ساعت) است. به عنوان بخشی از کلاس L۷e، محموله برای حمل بار به ۴۵۰ کیلوگرم یا  ۶۰۰ کیلوگرم محدود می‌شود. استاندارد‌های ایمنی که این پیکاپ دارد قابل اطمینان نیست و اگر خراب شود از به راحتی درست شدن آن نمی توان اطمینان حاصل کرد.

کوچکترین پیکاپ برقی آلمانی با 75 اسب بخار قدرت

قرار است این پیکاپ در ابتدا به ۶۰۰ نمایندگی در اروپا عرضه شود و در نهایت به ۱۰۰۰ مکان گسترش خواهد یافت. قرار است این مارک‌ چندین مدل Xbus تولید کند که طبق سلیقه خریداران خواهد بود که شامل یک اتوبوس، یک وانت با تختخواب ثابت، یک وانت با تخت کامیون کمپرسی و یک نسخه تخت با کناره‌های تاشو هستند. حتی یک نوع کمپر وجود دارد که داخل آن یخچال، سینک ظرفشویی، صفحه آشپزی و تلویزیون قرار دارد.

کوچکترین پیکاپ برقی آلمانی با 75 اسب بخار قدرت

قرار است قیمت Xbus  از 20 هزار و  ۶۱۳ دلار با نرخ ارز فعلی شروع شود و همچنین بناست تولید آن نیز از اواسط سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها