کد خبر : 63379

کیا K5 مدل 2022 با آپشن های جدید | قیمت

کیا K5 مدل 2022 با آپشن های جدید | قیمت

پس از اولین نمایش کیا K۵ در آمریکا، اکنون این خودرو با امکانات جدید وارد دومین سال حضور خود در بازار می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  تقریباً ۱۲ ماه پس از اولین نمایش کیا K۵ در آمریکا، اکنون این خودرو جدید وارد دومین سال حضور خود در بازار می‌شود. قیمت ۲۰۲۲ K۵ برای مدل پایه LX FWD حدود ۲۳، ۶۹۰ دلار است، در حالی که رده بالای GT FWD از 31.090 دلار شروع می‌شود. به روز رسانی‌های کوچکی به همراه یک بسته تجهیزات جدید وجود دارد.

اول از همه، ۲۰۲۲ K۵ نشان جدید مارک را دریافت می‌کند که در ژانویه  امسال رونمایی شد. کاپوت سدان را در محلی که در بالای مشبک رادیاتور قرار می‌گیرد، تزئین می‌کند. مکان آرم نسبت به سال اول عرضه در بازار بدون تغییر باقی مانده است، اگرچه شکل و اندازه آن متفاوت است.

بسته ویژگی‌های جدید برای مدل ۲۰۲۲ شامل مانیتور فراگیر، شارژر‌های بی سیم اضافی و سیستم ناوبری استاندارد در گرید‌های GT-Line، EX و GT است. مطمئناً مهمترین عضو جدید مجموعه GT-Line AWD Premium است که به سانروف پانوراما، فرمان گرم شده، چراغ‌های جلوی LED و ویژگی‌های جدید کمک راننده در بالای تجهیزات GT-Line AWD افزوده است.

کیا K5 2022 پس از اولین رونمایی، با امکانات جدید معرفی شد

Kia K ۵ دارای یک کابین تمیز و جادار است که هم برای سرنشینان جلو و هم عقب راحت است. Kia K ۵ دارای دو صفحه لمسی در دسترس است: یک واحد استاندارد ۸.۰ اینچی و صفحه نمایش ۱۰.۳ اینچی اختیاری؛ GT-Line مورد آزمایش از صفحه نمایش ۸.۰ اینچی استاندارد و کوچکتر برخوردار است.

کیا K5 2022 پس از اولین رونمایی، با امکانات جدید معرفی شد

موتور‌های موجود برای مدل ۲۰۲۲ از سال ۲۰۲۱ انتقال یافته و شامل یک ترکیب تمام توربو با سیستم چهار چرخ محرک اختیاری است. توربو کوچک ۱.۶ لیتری دارای ۱۸۰ اسب بخار قدرت (۱۳۴ کیلووات) و ۱۹۵ پوند فوت (۲۶۴ نیوتن متر) است، در حالی که ۲.۵ توربو ۲۹۰ اسب بخار (۲۱۶ کیلووات) و ۳۱۱ پوند فوت (۴۲۲ نیوتن متر) تولید می‌کند. هر دو موتور به صورت استاندارد با هشت سرعت اتوماتیک جفت می‌شوند.

کیا K5 2022 پس از اولین رونمایی، با امکانات جدید معرفی شد

در بخش ایمنی نیز می‌توان به مواردی مانند ترمز اضطراری اتوماتیک جلو به عنوان آپشن استاندارد، نوربالای اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده به عنوان آپشن استاندارد، هشدار برخورد از جلو و عقب، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی در حالت آپشن و ... اشاره کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها