کد خبر : 62180

تصاویر کیا پروسید 2022 لو رفت

تصاویر کیا پروسید 2022 لو رفت

در این خبر با طراحی ظاهری نسخه ۲۰۲۲ خودرو ProCeed شرکت کیا آشنا شوید.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در سال ۲۰۱۸ نمونه‌ای از خودروی کیا ProCeed به بازار جهانی عرضه شد و این وسیله نقلیه شخصی توانست مخاطبان زیادی را جذب خود کند و مورد استفاده بسیاری از افراد قرار بگیرد، باتوجه به استقبال مناسبی که از این وسیله نقلیه شد، شرکت خودروسازی کیا تصمیم به طراحی جدید این وسیله نقلیه کرد و قرار است با Facelift آماده سازی شود.

طبق اخبار منتشر شده قرار است از ProCeed Facelift رونمایی شود و در حال حاضر هم تصاویری از این وسیله نقلیه در فضای مجازی منتشر شده که البته با پوشش همراه است.

خودرو کیا ProCeed موجود در بازار که به عنوان نسخه‌ای با سبک‌تر از Ceed Sportswagon ساخته شده است، در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و در همان سال به نمایشگاه اتومبیل پاریس راه پیدا کرد و در حال حاضر انتظار می‌رود مدل فیس لیفت شده این خودرو هم به زودی رونمایی شود.

در ادامه این گزارش شما کاربران می‌توانید تعدادی از تصاویر منتشر شده از خودروی کیا ProCeed را مشاهده کنید که نسبت به مدل ۲۰۱۸ از امکانات جذاب‌تری برخوردار است.

رونمایی از خودروی جدید ProCeed کیا 2020 در آینده‌ای نزدیک

برای این وسیله نقلیه تغییراتی در طراحی نظیر: یک جلو پنجره مشبک ساخته شده وجود دارد که به همراه سپر خودرو زیر روکش‌های ضخیم و پیچیده پنهان شده و در تصاویر موجود قسمت عقب وسیله نقلیه هم پنهان است و به صورت واضح مشخص نیست.

چه تغییراتی در خودروی جدید 2022 کیا صورت می‌گیرد؟

طبق گفته کارشناسان تغییرات بسیار زیادی در قسمت پشت این وسیله نقلیه انجام شده و گویا طراحی جدید و مدرنی برای آن، توسط شرکت کیا در نظر گرفته شده است. اگرچه تغییرات ظاهری در خودرو بسیار جدید نیست، اما انتظار می‌رود که شرکت کیا تنظیمات پیشرانه جدیدی را به فیس لیفت ProCeed بدهد.

پیش بینی می‌شود که خودروی کیا جدید ProCeed برای نیمه دوم سال ۲۰۲۲ به بازار جهانی عرضه شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها