کد خبر : 62098

رونمایی از شاسی بلند Free | قیمت احتمالی محصول جدید دانگ فنگ

رونمایی از شاسی بلند Free | قیمت احتمالی محصول جدید دانگ فنگ

در بخش ایمنی به سطح 2 رانندگی خودران، حضور 24 سنسور و دوربین، فناوری دید در شب، دستیار رانندگی مجهز به هوش مصنوعی و فناوری 5G اشاره شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران یکی دیگر از محصولات Voyah Free این خانواده است که در ادامه مطلب نگاهی به جزئیات آن خواهیم داشت.

فری از منظر ابعاد برابر با 4905 میلیمتر در طول، 1950 میلیمتر در عرض و 1690 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2955 میلیمتر محاسبه شده است.

لنتو برند سطح بالای گروه دانگ فنگ چین است که برنامه های آینده نگر آنرا پوشش خواهد داد.

پیشرانه قدرتمند الکتریکی

به عنوان یک محصول مفهومی آینده نگر قطعا باید انتظار پیشرانه الکتریکی را از آن داشته باشیم که در اطلاعات فعلی این خودرو به حضور 2 موتور الکتریکی یکی در ارتباط با محور جلو و دیگری عقب اشاره شده است. بدین ترتیب فری مجهز به سامانه تمام چرخ محرک و خروجی پیشرانه 684 اسب بخار است. گشتاور مجموعه نیز برابر با 1040 نیوتن متر محاسبه شده است.

برد حرکتی خودرو برابر با 500 کیلومتر است. اما ظاهرا یک نمونه مجهز به باتری قویتر با برد حرکتی 860 کیلومتر نیز قابل سفارش خواهد شد.

مجموعه پیشرانه با جعبه دنده تک سرعته هماهنگ می شود.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

انتظار می رود قیمت این خودرو پس از ورود به فاز تولید انبوه از 50 هزار دلار آغاز شود.

 
 

کابین و ایمنی

متاسفانه اطلاعات دقیقی از ویژگی های کابین در دسترس نیست اما همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ کابین این خودرو یک محیط بسیار باکیفیت و دارای جزئیات لوکس است. سانروف یکپارچه، نمایشگرهای دیجیتال سراسری در عرض کنسول جلو، شارژر بی سیم، ترک پد لمسی، استراحتگاه دست با فضای ذخیره سازی مخفی، پوشش چرم برای قسمت های مختلف و ... جز امکانات کابین فری هستند.

در بخش ایمنی نیز به سطح 2 رانندگی خودران، حضور 24 سنسور و دوربین، دوربین های دید در شب، دستیار رانندگی مجهز به هوش مصنوعی و فناوری 5G اشاره شده است.

اینجا فناوری هایی مانند: کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، ترمز اضطراری با توانایی تشخیص عابر و دوچرخه سوار، دوربین پانورامیک 360 درجه، نمایش نقاط کور دید راننده و ... جز ساده ترین امکانات همراه خودرو محسوب می شوند.

 
 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها