کد خبر : 61819

رم 1000 ربل با چهره ای که هرگز ندیده بودید | تصاویر

رم 1000 ربل با چهره ای که هرگز ندیده بودید | تصاویر

وانت‌های شرکت RAM در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند اما به دلیل وجود رقبای بسیار قدرتمند برای این شرکت در آمریکا، شرکت RAM از سایر شرکت‌های ساخت وانت در این کشور عقب مانده است و کمتر شاهد عرضه خودروهای جدید از سوی این شرکت هستیم.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، اما به تازگی چند تصویر از خودرو جدید شرکت RAM در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت در حال ساخت یک وانت جدید با نام Ram 1000 Rebel است.

در تصاویر منتشر شده مشخص است که خودرو جدید شرکت RAM دارای اندازه قابل قبولی است.

اگر بخواهیم در بخش ابعاد درباره این خودرو حرف بزنیم باید بگوییم که این خودرو کمی کوچکتر از خودرو هیوندای سانتا کروز است و خریداران از نظر فضا اصلا نباید نگرانی خاصی داشته باشند. گفتنی است که این خودرو با فورد ماوریک نیز توانایی رقابت خواهد داشت.

خودرو Ram 1000 Rebel

مشخصات ظاهری خودرو Ram 1000 Rebel 

در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره این خودرو منتشر نشده است و مشخص نیست که شرکت رام چه زمانی قصد معرفی رسمی آن را دارد اما می‌توان روی این خودرو به عنوان یک اتومبیل باری کوچک حساب باز کرد. اگر بخواهیم درباره ظاهره وانت Ram 1000 Rebel حرف بزنیم باید به وجود چراغ‌های کشیده بسیار جذاب، پرژکتورهای فوق العاده قدرتمند و جلو پنجره‌ای جذاب که توسط شرکت RAM ساخته شده است اشاره کرد.

خودرو Ram 1000 Rebel

وانت شرکت RAM به صورت چهار درب ساخته شده و شرکت رام در این خودرو از رینگ‌های اسپورت استفاده کرده است. با این حال تصاویر منتشر شده از این خودرو فعلا در حد رندر است و برای مشاهده تصاویر واقعی این خودرو باید تا سال آینده میلادی منتشر ماند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها