کد خبر : 56985

آئودی S8 مدل 2021 در راه است

آئودی S8 مدل 2021 در راه است

عکاسان موفق به ثبت اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید پرچمدار شرکت خودروسازی «آئودی» شدند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در اوایل این ماه تصاویر جاسوسی آئودی A8 داغ شد، تصاویر جدید نشان می‌دهد که این خودرو ظاهر اسپرت S8 را به نمایش می‌گذارد.

آئودی، به احتمال زیاد برای مدل سال ۲۰۲۲، یک سدان بزرگ لوکس خواهد داشت که اکنون شاهد اولین تصاویر آن هستیم. بخش جلو و عقب خودرو به طور کامل پوشانده شده است و تغییرات ظریف را پنهان می‌کند.

با این حال، استتار نمی‌تواند همه چیز را بپوشاند و ظاهر خودرو مشخص است. در طراحی بخش جلویی این خودرو، شاهد استفاده از یک لوگوی جدید هستیم که در کنار چراغ‌های جلو قرار دارد و از لحاظ شکل شبیه به A3 جدید است. همه این‌ها در بالای سپر جلویی قرار دارند. در عقب خودرو تغییرات ناچیز است.

خودروی S8 جدید احتمالاً تغییری در بخش انتقال قدرت نخواهد داشت. اتومبیل فعلی دارای یک توربوشارژ دوقلو ۴.۰ لیتری V8 است که ۵۶۳ اسب بخار قدرت (۴۲۰ کیلووات) و ۵۹۰ پوند فوت (۸۰۰ نیوتن متر) گشتاور دارد.

تنظیمات ترکیبی ملایم، که V8 بزرگ را با یک سیستم ۴۸ ولت جفت می‌کند، احتمالاً انتقال خواهد یافت و به بازده و عملکرد کمک می‌کند. با توجه به اینکه یک تازه سازی در چرخه وجود دارد، تغییرات داخلی احتمالاً کم خواهد بود، اگرچه می‌تواند نرم افزار سرگرمی به روز شده را دریافت کند.

انتظار می‌رود آئودی اواخر امسال دو خودرو A8 و S8 را معرفی کند، هر دو به عنوان مدل‌های ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده‌اند اما احتمالا در اواخر سال جاری شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود.

اتومبیلی با کمترین خلاقیت و پیشرفت! (+عکس)

اتومبیلی با کمترین خلاقیت و پیشرفت! (+عکس)

اتومبیلی با کمترین خلاقیت و پیشرفت! (+عکس)

اتومبیلی با کمترین خلاقیت و پیشرفت! (+عکس)

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها