کد خبر : 54704

بازگشت هوندا S2000 با موتور سیویک تایپ R

بازگشت هوندا S2000 با موتور سیویک تایپ R

خودرو هوندا S۲۰۰۰ در حال بازسازی مجدد است و با موتور سیویک R به بازار می آید.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه  می‌گوید که هوندا S۲۰۰۰ در حال بازسازی مجدد است و کارشناسان روی این خودرو کارهایی انجام داده اند. 

به طور مشخص، تیم بازاریابی این مارک ادعا می‌کند که در حال بررسی احتمال ساخت یک ماشین اسپرت جدید برای ورود به سال ۲۰۲۴ است.

S۲۰۰۰ به عنوان وسیله نقلیه‌ای که سال‌ها با تولید آن فاصله داریم و حتی چراغ سبزی برای تولید ندارد،  اما جزئیات مربوط به احیا آن کاملاً بی نظیر است. آنط،ر که مشخص است، هوندا قصد دارد تناسب بدنه، مشابه نمونه اصلی باشد. فیبر کربن و آلومینیوم باعث می‌شود که وزن زیر ۳۰۰۰ پوند (۱، ۳۶۱ کیلوگرم) نباشد. برای مقایسه، S۲K در هنگام معرفی در ژاپن وزن ۲۷۳۳ پوند (۱۲۴۰ کیلوگرم) داشت.

بازگشت هوندا S2000 با موتور سیویک R

ظاهراً S۲۰۰۰ جدید به جای موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی و پیشرانه بالا، نسخه‌ای از چهار سیلندر توربوشارژ ۲.۰ لیتری Civic Type R را تصویب می‌کند. برای کارکرد آن، هوندا باید موتور را مهندسی کند تا برای رانندگی چرخ‌های عقب به صورت طولی کار کند.

بازگشت هوندا S2000 با موتور سیویک R

اگرچه همه این‌ها عالی به نظر می‌رسند، اما شما باید در مورد پس انداز اسکناس خود برای S۲۰۰۰ جدید در سال ۲۰۲۴ مردد باشید، زیرا این اظهارات قبلی از طرف مدیران شرکت است. در سال ۲۰۱۸، هایاتو موری، مدیر ارشد خودروساز برای برنامه ریزی محصول در کانادا، اظهار داشت که تحقیقات نشان داد علاقه کافی برای احیای خودروی اسپرت وجود ندارد. وی گفت که درآمد کسب شده توسط این وسیله نقلیه غیرممکن است.

بازگشت هوندا S2000 با موتور سیویک R

همچنین، Takahiro Hachigo مدیر عامل شرکت هوندا موتور در سال ۲۰۱۷ کمی دیپلماتیک‌تر بود که گفت زمان مناسبی برای بازگرداندن S۲۰۰۰ نیست. در آن زمان هاچیگو گفت: در سراسر جهان (در ژاپن، آمریکای شمالی، اروپا، چین) افراد زیادی ابراز تمایل به اختراع S۲۰۰۰ می‌کنند اما با این حال، هنوز بالغ نشده  و هنوز وقت آن نرسیده است. ما به زمان نیاز داریم تا تصمیم بگیریم که S۲۰۰۰ دوباره اختراع شده است یا خیر. اگر فروشندگان تحقیق کردند، به آن نگاه کنند و آن‌ها واقعاً مشتاق هستند، شاید ما به آن نگاه کنیم.

مسلماً، هر دو این اظهارات تازگی ندارند. این احتمال وجود دارد که سرانجام زمان آن فرا رسیده باشد که گروه هوندا در خارج از ژاپن یک بار دیگر یک اتومبیل اسپرت با سقف باز و دو نفره را تولید کنند. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها