کد خبر : 54632

بازگشت نیسان رونیز در لباس جدید + عکس

بازگشت نیسان رونیز در لباس جدید + عکس

آفرودبازهای ایرانی از نیسان رونیز خاطره بسیار خوبی دارند. خودرویی قدرتمند که به دلیل شاسی مجزا از بدنه قابلیت های آفرود مناسبی را در زمان خودش باتوجه به قیمت در اختیار راننده می گذاشت. این خودرو با نام اصلی نیسان اکسترا حالا پس از 5 سال وقفه بار دیگر تولید خواهد شد.

به گزارش خودروتک، نیسان اکسترا با نام های مختلفی بین سال های 1999 تا 2015 در کشورهای مختلفی از چین تا آمریکا و از برزیل تا ایران تولید شد. نیسان اکسترا در سبد محصولات نیسان بیشتر یک خودرو برای بازارهای صادراتی در حال توسعه بود. خودرویی که در عین حال که کاربردی و قدرتمند بود، طراحی داخلی نسبتا لوکس شاسی بلندهای دیگر نیسان را نداشت و قیمت آن برای بازارهای نوظهور مناسبتر بود.

نیسان اما اکسترا را از سبد محصولات خود خارج کرده و مدل نیسان ترا را جانشین آن کرد. خودرویی که روی شاسی پیکاپ نیسان ناوارا تولید شد. اما حالا پس از یک وقفه چند ساله بار دیگر نیسان اکسترا با شکل و شمایل بروز شده وارد بازار خواهد شد. البته بازارهای رسمی عرضه آن محدود و اغلب در خاورمیانه است.

در طراحی مدل جدید نیسان اکسترا نگاه کاربرد آفرود به آن همچنان مورد توجه ویژه قرار گرفته است و خودرو از یک زیربندی قوی بهره می برد. در نمای جلو قاب های کرومی براق به سبک نیسان دیده می شود و بخش زیادی از جلو خودرو را بامپر سپر تشکیل می دهد که با باز کردن آن نیسان اکسترا آماده پرش های آفرود خواهد بود.

در موتور نیز این خودرو با دو موتور 2500 سی سی چهار سیلندر و 3500 سی سی شش سیلندر عرضه می شود که قدرت موتور شش سیلندر حدود 300 اسب بخار ذکر شده است. این خودرو با دو مدل گیربکس دستی 6 سرعته و گیربکس اتوماتیک 7 سرعه تولید خواهد شد.

نیسان اکسترا 2020 مدل جدید رونیز

نیسان اکسترا 2020 مدل جدید رونیز

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها