کد خبر : 49036

دو مدل جدید از آئودی S3 رونمایی شد

دو مدل جدید از آئودی S3 رونمایی شد

آئودی S3 به صورت رسمی رونمایی شد. این خودرو در مدل هاچ بک و سدان به بازار اروپا عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو آئودی اس ۳ آشنا می‌شویم.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز  ،شرکت آئودی به صورت رسمی از محصول جدید خود با نام آئودی S3 پرده برداشت.

این خودرو در دو مدل هاچ بک و سدان برای بازارهای اروپایی معرفی شده است و از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد.

ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و ۴ خروجی اگزوز به عنوان شاخصه کلیه محصولات S آئودی در این دو محصول جدید نیز به چشم می‌خورند.

مشخصات آئودی S3

آئودی S3

هاچ بک و سدان آئودی S3 از یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو بهره می‌برند که می‌تواند قدرتی برابر با ۳۰۶ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس ۷ سرعت S ترونیک به تمامی چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. این خودرو ظرف مدت ۴.۸ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

آئودی S3

ارتفاع مدل S نسبت به مدل‌های پایین‌تر A3 حدود ۱۵ میلی‌متر کاهش پیدا کرده و به رینگ‌های ۱۸ اینچی استاندارد مجهز شده است. مشتریان می‌توانند رینگ‌های سفارشی ۱۹ اینچی و چراغ‌های جلوی ماتریکس LED را نیز برای این خودرو سفارش دهند. علاوه بر این، امکان سفارش سیستم تعلیق ‌S اسپرت برای مدل‌های اسپرت‌بک و سدان آئودی S3 نیز وجود دارد که به کمک این سیستم چابکی این خودرو افزایش پیدا کرده و سطح سواری آن نیز بهبود پیدا می‌کند.

آئودی S3

کابین این خودرو نیز با تغییراتی همراه بوده و صندلی‌های اسپرت با پشتیبانی بهتر از بدن سرنشین به عنوان مهم‌ترین تغییر محسوب می‌شود. علاوه بر این فرمان جدید با پوشش چرم نیز به صورت انحصاری در این خودرو اضافه شده است. این خودرو به صورت استاندارد در بازار اروپا از پشت آمپرهای دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی بهره می‌برد و مشتریان با پرداخت مبلغی بیشتر می‌توانند کاکپیت مجازی ۱۲.۳ اینچی را نیز سفارش دهند. پشت آمپرهای این خودرو نیز یک صفحه مرکزی ۱۰.۱ اینچی است.

آئودی S3

این خودرو در مدل اسپرت بک با قیمت ۴۶ هزار و ۳۰۲ یورو در آلمان عرضه می‌شود و قیمت مدل سدان آن نیز ۴۷ هزار و ۱۷۹ یورو است. مدل فول ادیشن وان این خودرو با رنگ زرد برای مدل هاچ بک و رنگ قرمز برای نسخه سدان به فروش می‌رسد که از رینگ‌های ۱۹ اینچی، عناصر مشکی و صندلی‌هایی با پوشش چرم ناپا بهره می‌برد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها