کد خبر : 4348

اطلاعات بیشتر از هیوندای جنسیس G90 مدل 2020

اطلاعات بیشتر از هیوندای جنسیس G90 مدل 2020

شرکت جنسیس که زیر مجموعه هیوندای محسوب می‌شود، در آینده از نمونه فیس ‌لیفت خودروی جنسیس G90 رونمایی می‌کند. به تازگی چندین طرح از این خودرو منتشر شده که طراحی آن را نمایش می‌دهد.

به گزارش خودروتک، جنسیس در تاریخ 27 نوامبر سال جاری میلادی، کمتر از 10 روز دیگر از فیس ‌لیفت خودروی جنسیس G90 تحت مدل 2020 معرفی می‌کند. در گذشته شاهد انتشار تیزر رسمی این خودرو از سوی سازنده کره‌ای آن بودیم. به تازگی طرح‌هایی بر اساس این تیزر در فضای مجازی منتشر شده که طراحی مدل 2020 خودروی جنسیس G90 را نمایش می‌دهد. این خودرو در گذشته در یک مراسم خصوصی در کشور کره جنوبی به نمایش گذاشته شده است.

بر اساس طرح‌های منتشر شده، در طراحی مدل جدید جنسیس G90 از خودروی مفهومی Essentia الهام گرفته شده است. این خودروی مفهومی در نمایشگاه خودروی نیویورک در معرض دید عموم قرار گرفته بود. در بخش پشتی این دستگاه چراغ‌های LED باریک و یکپارچه به چشم می‌خورد. در بالای این چراغ یکپارچه و در طرفین بخش پشتی مدل 2020 جنسیس G90 چراغ‌های LED دیگری نیز حضور دارد.

همانطور که انتظار می‌رود و در این تصاویر نیز به آن اشاره شده، نمونه فیس لیفت این خودروی کره‌ای از سپرهای جدیدی در بخش جلویی و پشتی خود بهره می‌برد. این خودرو دارای رینگ‌های آلیاژی جدیدی بوده و خریداران می‌توانند رنگ‌های متنوعی را برای آن سفارش دهند. این تغییرات باعث می‌شود پرچمدار جدید جنسیس در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار و همچنین نسل گذشته خود طراحی متفاوتی داشته باشد.

انتظار می‌رود مدل 2020 خودروی جنسیس G90 از تغییراتی مشابه با نسل دوم کیا K900 بهره ببرد. این خودروی شرکت کیا در اوایل سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی شد. این محصول دارای کیلومترشمار دیجیتال 12.3 اینچی است. به نظر می‌رسد موتور این خودرو تغییراتی را در مقایسه با نسل کنونی خود تجربه نکند. در همین راستا، مدل 2020 جنسیس G90 در دو نسخه با موتورهای مختلف در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

فیس لیفت جنسیس G90 در مدلی مجهز به موتور 6 سیلندر با امکان تولید 365 اسب بخار قدرت و 510 نیوتون متر گشتاور به فروش می‌رسد. نمونه دیگر این خودرو دارای موتور 8 سیلندر با حجم 5.0 لیتر بوده که قدرتی برابر با 420 اسب بخار و گشتاوری برابر با 492 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. انتظار می‌رود تا زمان معرفی این خودروی کره‌ای، اطلاعات بیشتری در رابطه با آن در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها