کد خبر : 3431

لکسوس LX جدید برای خواص با قیمتی کهکشانی

لکسوس LX جدید برای خواص با قیمتی کهکشانی

ویرایش 2019 لکسوس LX می‌آید تا دل از دوست‌داران شاسی‌بلندهای لوکس ببرد.

به گزارش خودروتک، این لکسوس LX خاص با قیمت پایه 100 هزار و 420 دلار تنها به تیراژ 500 دستگاه تولید خواهد شد.  داستان از این قرار است که مدل جدید این شاسی‌بلند زیبا که عضو جدید «سری Inspiration» تلقی می‌شود، به عنوان نسخه عرضه محدود، طبق برنامه‌ها در نمایشگاه ماه آینده لس‌آنجلس رونمایی خواهد شد. لکسوس می‌گوید این خودرو با قیمت پایه 100 هزار و 420 دلار تنها به تیراژ 500 دستگاه تولید خواهد شد.

ژاپنی‌ها برای اولین‌بار برای پوشش رنگ بیرونی این LX از مشکی منحصربه‌فردی موسوم به Onyx استفاده خواهند کرد. رنگ پرابهتی که در کنار جلوپنجره کروم براق جلوه فوق‌العاده تجملاتی دارد. رنگ‌بندی یک‌دست مشکلی بدنه حتی روی رینگ‌های جذاب 21 اینچی آن نیز دیده می‌شود.

داخل کابین نیز شاهد استفاده از تریم تیره و تاریک هستیم. جایی که صندلی‌های اشرافی با چرم سفید آنیلین چشم‌نوازی می‌کنند. لکسوس روی تمام تولیدات سری اینسپایریشن LX از سیستم تهویه مطبوع مستقل برای تمام سرنشینان استفاده خواهد کرد. سیستم صوتی مارک لوینسون در کنار نمایشگر روی تمام پشت‌سری‌ها به همراه نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی از دیگر امکانات این خودرو هستند. یخچال و شارژر بی‌سیم را نیز به لیست تجهیزات استاندارد این ژاپنی اضافه کنید.

در انتها باید گفت که این لکسوس دارای یک پیشرانه 5.7 لیتری هشت سیلندر V شکل به قدرت 383 اسب‌بخار با 546 نیوتن‌متر گشتاور است که نیروی خود را از طریق جعبه‌دنده‌ای 8 سرعته به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها