کد خبر : 38915

آغاز فروش آئودی SQ7 مدل 2020

آغاز فروش آئودی SQ7 مدل 2020

آئودی SQ7 با موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری توربوشارژ در ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسد. این موتور قدرتی برابر با 500 اسب بخار و گشتاوری برابر با 770 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می‌دهد.

به گزارش خودروتک به نقل از جی اس ام ، برای سال جاری میلادی، آئودی یکی از قدرتمندترین خودروهای شاسی بلند خود را وارد بازار ایالات متحده آمریکا می‌کند. آئودی SQ7 مدل 2020 در آینده نزدیک وارد نمایندگی‌های این برند آلمانی در آمریکا می‌شود.

قیمت پایه این خودرو 84,800 دلار بوده که البته باید هزینه حمل به مقصد را نیز به آن اضافه کنیم.

این قیمت مربوط به تریم پریمیوم پلاس SQ7 است. در صورتی که خواهان تصاحب تریم پرستیژ این خودرو باشید، باید 90,400 دلار به این شرکت هزینه پرداخت کنید.

آئودی SQ7 با موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری توربوشارژ در ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسد. این موتور قدرتی برابر با 500 اسب بخار و گشتاوری برابر با 770 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می‌دهد. این قدرت تولیدی توسط گیربکس 8 سرعته خودکار به چهار چرخ این خودرو منتقل می‌شود. آئودی آن را به سیستم چهار چرخ محرک Quattro مجهز کرده است.

این موتور و سیستم، باعث می‌شوند سرعت آئودی SQ7 مدل 2020 در مدت زمان 4.3 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو در کشورهای اروپایی به موتور 4.0 لیتری TDI مجهز شده که شتابی برابر با 4.8 ثانیه دارد.

تریم پایه آئودی SQ7 مدل 2020 تجهیزاتی مانند رینگ‌های 21 اینچی با پره‌های دوگانه V شکل، صندلی‌های جلوی اسپرت و هدآپ دیسپلی تمام رنگی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این خودروی آلمانی جذاب را می‌توان با سیستم تهویه و ماساژور صندلی‌های جلو، کابین مشکی رنگ، پکیج اسپرت و سیستم صوتی سه بعدی پیشرفت Bang & Olufsen سفارش داد. آئودی SQ7 تمام امکاناتی که از یک خودروی مدرن انتظار دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این موارد، آئودی حالت‌های رانندگی مختلف را نیز برای خریداران درنظر گرفته که این خودرو را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای رانندگی در جاده‌های مختلف می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها