کد خبر : 38381

هیوندای توسان 2020 آمده عرضه به بازار (تصاویر و قیمت)

هیوندای توسان 2020 آمده عرضه به بازار (تصاویر و قیمت)

هیوندای خود را برای عرضه مدل 2020 از کراس اوور محبوب و پرطرفدار توسان در خاک ایالات متحده آماده می کند. این نسخه از توسان با رنگ های جذاب تر و امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر به فروش خواهد رسید.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرگزاری اقتصادی ایران ، به گفته کره ای ها اگر چه توسان 2020 با رنگ های جدیدی عرضه نمی شود، اما در طیف رنگ های موجود بازنگری شده است. اگر بخواهیم دقیق تر اشاره کنیم باید بگوییم نقره ای مذاب با نقره ای اختری، خاکستری کالیزیوم با خاکستری نیروی مغناطیسی، سفید درخشان با سفید زمستانی و سفید صدفی با سفید خامه ای جایگزین شده اند.

به دلیل اینکه فیس لیفت این نسل از توسان سال گذشته معرفی شد، تغییرات در مدل 2020 محدود هستند. همانطور که پیشتر به اطلاعتان رسانده ایم در فیس لیفت توسان، هیوندای تغییرات ظاهری و باطنی نسبتا گسترده ای اعمال کرده و در بخش های مختلف بازنگری کرده بود.

جایگزینی موتور 1.6 لیتری و توربوی 175 اسب بخاری با نمونه 2.4 لیتری تنفس طبیعی که 181 اسب بخار دارد، از مهم ترین بروزآوری های فیس لیفت هیوندای توسان 2020 در بخش فنی بود. این موتور جدید با گیربکس شش سرعته خودکار ترکیب شده است.

مدل های پایه توسان 2020 کماکان از همان موتور 2 لیتری قبلی بهره خواهند برد. این موتور 161 اسب بخار قدرت و 203 نیوتن متر گشتاور تولید نموده و در تریم های Value و SE به کار گرفته می شود. موتور 2.4 لیتری هم نیروبخش تریم های SEL، اسپرت، Limited و Ultimate خواهد بود.

هیوندای توسان 2020 به صورت استاندارد با انبوهی از تجهیزات ایمنی راهی خیابان ها خواهد شد. از جمله این تجهیزات می توان به مواردی مثل سیستم کمک به حفظ خودرو در بین خطوط و اخطار تمرکز راننده اشاره کرد.

برای این کراس اوور کره ای تجهیزات دیگری چون سیستم کمکی پیشگیری برخورد از جلو با امکان تشخیص عابر پیاده، نوربالای خودکار، برف پاک کن های حساس به باران، سیستم دید همه جانبه اطراف و کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف و شروع حرکت خودکار به صورت آپشن قابل انتخاب هستند.

علاوه بر موارد یاد شده باید گفت نمایشگر 7 اینچی لمسی برای سیستم اینفوتینمنت هیوندای توسان 2020 استاندارد است. این سیستم به صورت پیشفرض از اندروید اوتو و اپل کارپلی پشتیبانی می کند. خریداران این خودرو قادر خواهند بود شارژ بی سیم و سرویس انحصاری Blue Link را نیز به عنوان آپشن سفارش دهند.

درباره قیمت توسان 2020 حرفی به میان نیامده، اما طبق روال مرسوم در کشورهای پیشرفته بعید است که بهای مدل جدید تفاوت فاحشی با مدل سال قبل داشته باشد. بد نیست اشاره کنیم توسان 2019 با بهای تقریبی 23 هزار دلار به فروش می رسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها