کد خبر : 38215

هیولایی برای ماجراجویی در زمستان (عکس)

هیولایی برای ماجراجویی در زمستان (عکس)

از سال ۲۰۱۷ تاکنون، جنرال موتورز زمستان هر سال یک مدل جمس سیرا مخصوص ماجراجویی در زمستان ساخته است.

به گزارش خودروتک به نقل از دیجی کالا ، زمستان امسال هم مدل سیرا HD AT4 آماده است تا از هر تپه و کوهی بالا برود. وانت زمستانی جدید جنرال موتورز براساس سیرا HD AT4 ۲۰۲۰ ساخته شده است.

AT4 دارای یک سیستم تعلیق آفرود، محافظ کف خودرو، قلاب‌های یدک‌کش قرمز، جعبه دنده کمکی دوسرعته، سیستم کنترل پایین آمدن از تپه، بدنه کروم و درب پشتی مخصوص جنرال موتورز است.

جمس سیرا AT4 از موتور ۶.۶ لیتری V-8 با توان ۴۰۱ اسب بخار و گشتاور ۶۳۰ نیوتن متر بهره می‌برد. روی بدنه این مدل طرحی نقش بسته که لوگوی جنرال موتورز را روی کوهستان به تصویر می‌کشد. نکته کاملا مشخص استفاده از لاستیک‌های مخصوص برف مترکس سری ۱۵۰ در این وانت است. طبق گفته سخنگوی جنرال موتورز، قیمت هر کدام از این لاستیک‌ها ۱۰ هزار دلار است.

جمس سیرا

در جلوی این خودرو از نوار نوری ۳۰ اینچی ریجید استفاده شده تا هنگام بالا رفتن از کوهستان با مشکلی روبرو نشوید. سطح زیرین هم روشنایی خوبی دارد و داخل گلگیر و زیر بدنه چراغ‌های ال‌ای‌دی نصب شده است. در قسمت بار هم یک حامل اسنوبرد و اسکی قرار گرفته که تم ماجراجویی جمس سیرا AT4 را تکمیل می‌کند.

اگرچه این خودرو برای نمایش تبلیغاتی در نمایشگاه خودرو شیکاگو ساخته شده، اما جنرال موتورز از آن در کوهستان وایل کلرادو استفاده خواهد کرد تا در یکی از بهترین کوهستان‌های مناسب ورزش‌های برفی آمریکا به عنوان خودرو نجات و پشتیبانی قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها