کد خبر : 22647

هرآنچه از کیا سورنتو مدل 2021 می دانیم

هرآنچه از کیا سورنتو مدل 2021 می دانیم

همان‌طور که می­‌دانید، کیا برای مدل 2019 از سورنتو یک فیس‌لیفت جزئی اعمال کرد. با وجود این که مدت زیادی از این موضوع نگذشته است، اما به دلیل سرعت زیاد تغییر و تحول خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اور در صنعت خودرو، باز هم اتفاقات تازه‌­ای برای سورنتو در راه است.

به گزارش خودروتک ، با در نظر گرفتن این موضوع که هنوز مدت زیادی از فیس‌لیفت نسل فعلی این خودرو نگذشته، می­‌توان حدس زد معرفی نسل جدید آن حداقل یک سال دیگر رخ دهد.

ماه گذشته، شاهد نمونه اولیه یا همان پروتوتایپ از نسل جدید سورنتو بودیم که پوشش زیادی در نمای جانبی و نمای عقب آن اعمال شده بود. با توجه به این که هنوز مدت زیادی از فیس‌لیفت شدن نسل فعلی این خودرو نگذشته، مشاهده این پروتوتایپ موضوع عجیبی بود. اما این قضیه به همین جا ختم نمی­‌شود، چرا که به تازگی تصاویر مخفیانه جدیدی از سورنتو در پیست نوربورگ‌رینگ به ثبت رسیده است. نکته جالب این است که در این تصاویر جدید، دیگر خبری از پوشش سنگین قبلی نیست.

اما این تصاویر چه اطلاعاتی از نسل جدید کیا سورنتو در اختیار ما قرار می­‌دهند؟ درست است که این خودرو یک فیس‌لیفت نبوده و نسل جدید سورنتو محسوب می­‌شود، اما ظاهراً به مدل فعلی آن شبیه خواهد بود. اگر کمی با دقت به تصاویر نگاه کنید، خواهید دید که ابعاد کلی این پروتوتایپ با مدل فعلی سورنتو یکسان به نظر می­‌رسد. به علاوه، این بار پس از سبک شدن پوشش سورنتو، فرم متمایز ستون C (ستونی که بالای چرخ عقب قرار گرفته) کاملاً خودنمایی می‌کند.

موضوعی که در نمای عقب این نمونه اولیه از سورنتو جلب توجه می­‌کند، در فضای بار عقب است که طرحی کاملاً جدید دارد. درست است که چراغ­‌های عقب کوچک این پروتوتایپ مخصوص آزمایش هستند، اما اگر به فضای اطراف این چراغ‌ها که فاقد پوشش است دقت کنید، به نظر می­‌رسد در نسل جدید این خودرو شاهد چراغ‌­های عقب مربع شکل خواهیم بود.

تصاویر جاسوسی کیا سورنتو 2021

در حال حاضر اطلاعات موثقی در خصوص پیشرانه‌های نسل جدید سورنتو در دسترس نیست، اما طبق شایعات منتشر شده، کیا این خودرو را با چند پیشرانه هیبریدی مختلف عرضه خواهد کرد.

با در نظر گرفتن این موضوع که هنوز مدت زیادی از فیس‌لیفت نسل فعلی این خودرو نگذشته، می­‌توان حدس زد معرفی نسل جدید آن حداقل یک سال دیگر رخ دهد. با این حساب، می­‌توان انتظار داشت کیا در اواخر سال 2020 از این خودرو به عنوان کیا سورنتو مدل 2021 رونمایی کند.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها